خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: آگاه سازی نوجوانان و جوانان و آمادگی هرچه بیشتر مردم برای مقابله با هر فتنه‌ای از سوی دشمنان نظام و ولایت فقیه از ضروریات است.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۵۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

لزوم آگاه‌سازی نسل جوان برای مقابله با هر فتنه‌ای از سوی دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام مرتضی محمودی در نشست بصیرتی ۹ دی پایگاه عفاف حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به بیان حوادث و اتفاقات فتنه ۸۸ و ریشه این مسائل پرداخت و اظهار داشت: آگاه سازی نوجوانان و جوانان و آمادگی هرچه بیشتر مردم برای مقابله با هر فتنه‌ای از سوی دشمنان نظام و ولایت فقیه از ضروریات است.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از ولایت فقیه با اشاره به فتنه پیش‌رو افزود: اولین قدم آن با مشکلات اقتصادی نمود پیدا کرده و در زمینه‌های دیگر نیز در صورت کوتاهی و جدایی مردم و عدم هوشیاری، شاهد فتنه فرهنگی با رسانه‌های در اختیار برای شستشوی ذهنی و اجتماعی خواهیم بود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: این فتنه به سمت نارضایتی بیشتر مردم و به حد اعلا رساندن نارضایتی عمومی می‌رود تا مردم خود نظام اسلامی را نخواهند و مردم را روبروی ولایت فقیه قرار دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان، یگانه راه نابودی ایران را نابودی ولایت فقیه می‌دانند، گفت: چراکه  تنها رهبر است که مانع نابودی و ایجاد اختلاف‌ها است و مردم را به خویشتن داری دعوت می‌کند، بنابراین باید حامی ولایت فقیه در شرایط کنونی کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات