استاد حوزه علمیه با یادآوری اصرار ستاد انتخاباتی میرحسین مبنی بر ابطال انتخابات، گفت: بزرگترین هدف آنان این بود که مردم را به نظام بی اعتماد کنند.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۳۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت السلام سید یاسر موسوی استاد حوزه علمیه صبح امروز در نشست بصیرتی ۹ دی که در حوزه علمیه جعفریه برادران پیشوا برگزار شد به نقل از مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: وقتی میرحسین در سال 1388 کاندیدای ریاست جمهوری شد، من به دوستانم گفتم که منتظر باشید تا همین روزها برای اولین بار در ایران رنگی هم به عنوان رنگ انتخابات معین شود.
وی اضافه کرد: انتخابات گذشته رنگ و نمادی نداشتند، آیا میرحسین به عنوان کسی که در این کشور دارای مسؤولیت بوده است نمی دانست که نباید قبل از اعلام نتایج انتخابات خود را در پشت تریبون به عنوان فرد منتخب اعلام کند.
فعال سیاسی با بیان اینکه قطعا میرحسین موسوی قانون را خوب می دانست، افزود: اما فرمول انقلاب های رنگی اینگونه حکم می کرد که طرف شکست خورده اعلام پیروزی کند تا بساط و زمزمه تقلب آغاز شود.
وی خاطرنشان کرد: اصرار اعضای ستاد انتخاباتی میرحسین به رهبری این بود که انتخابات باید باطل شود، بزرگترین هدف آنان این بود که مردم را به نظام بی اعتماد کنند، البته که هر انتخاباتی و با هرنتیجه ای دیگر هم برگزار می شد همین وضع را درست می کردند.

بی اعتمادی کردم به نظام، اهم هدف فتنه 88 بودبی اعتمادی کردم به نظام، اهم هدف فتنه 88 بود
حجت السلام موسوی با اذعان به اینکه فتنه ۸۸ با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم جمع شد، ابراز داشت: دشمن بعد از ماجرای آن فتنه به سراغ جنگ نیابتی رفت، جنگی که اگرچه در مرزهای ایران نبود اما با ما بود.
وی با اظهار اینکه امروز مردم روسیه معنای دفاع خارج از مرزها را فهمیده اند، اظهار داشت: اما متأسفانه هنوز در داخل کشور عده ای هنوز اهمیت دفاع بیرون از مرزها را متوجه نشده اند.
استاد حوزه در پایان تصریح کرد: هرچند که حضور ما در سوریه به واسطه ارادت به اهل بیت بود، اما چرا مردم روسیه با حضور نیروهایشان در روسیه مشکل ندارند؟ ارادت آنها به چه چیز است؟ آیا دلیلی غیر از درک اهمیت دفاع خارج از مرز دارد./#

ارسال نظرات