استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: سران فتنه هنگامی که رای نیاورند اگر ذره‌ای ایمان داشتند در مقابل ولایت فقیه نمی‌ایستادند.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۲۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری در دومین یادواره استانی شهدای مدفون در امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان رضوی در نیشابور اظهار داشت: از شهدای شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی بیش از ۷۰۰ شهید در ۷۰ بقعه متبرکه این استان آرمیده اند.

وی افزود: شهدا در راه دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند و با مدفون شدن در حرم‌امامزادگان این حرم‌ها را یک درجه نورانی‌تر کردند.

وی تصریح کرد: امام صادق (ع) فرمودند: پنج بصیرت ما را نجات میدهد، بصیرت اول در انتخاب معبود است، بصیرت دوم یاد قیامت و بصیرت سوم راهنمای درست است.

ماندگاری گفت: افرادی که از ابتدای هر کاری و در هر امری به سراغ خدا می‌روند و آخر کار خود را قیامت می‌بینند و در این مسیر راهنمای درست انتخاب می‌کنند با بصیرت هستند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: سران فتنه هنگامی که رای نیاورند اگر ذره‌ای ایمان داشتند در مقابل ولایت فقیه نمی‌ایستادند.

وی افزود: مشکلات‌امروز ما بخشی مربوط به دشمنان، بخشی مربوط به مسئولین و بخشی مربوط به خود مردم است.

حجت الاسلام ماندگاری بیان کرد: دشمن در صدد است تا جمهوری اسلامی که به دست روحانیت آغاز شده است به دست روحانیت نیز شکست بخورد.

وی بیان کرد: ابلیس که توانسته خدای قلابی درست کند می‌تواند مرجع تقلید و آخوند قلابی درست کند و ما نباید به دنبال هر عالمی برویم.

در پایان از خانواده 9 تن از شهدای امام زادگان عین علی و زین علی علیهما السلام تجلیل شد.

گفتنی است در این یادواره ناظم، شاعر آیینی اشعاری در مدح حماسه نهم دی قرائت کرد و مداح اهل بیت به مداحی پرداخت؛ همچنین فرزند شهید علوی نصب دلنوشته‌ای را برای حضار قرائت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها