حجت الاسلام محمد تقی خلیل نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، نهم دی را روز بصیرت ومیثاق با ولایت در تاریخ نظام دینی ایران دانست و گفت : در روز نهم دی مردم با حضور در صحنه از اسلامیت و جمهوریت این نظام دفاع کردند .
کد خبر: ۹۰۹۵۶۱۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر ، حجت الاسلام محمد تقی خلیل نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، نهم دی را روز بصیرت ومیثاق با ولایت در تاریخ نظام دینی ایران دانست و گفت : در روز نهم دی مردم با حضور در صحنه از اسلامیت و جمهوریت این نظام دفاع کردند .
خلیل نژاد افزود : ملت ایران با حضور خود در صحنه هم فتنه ای که ایجاد شده بود را خنثی نموده و هم از رای خود به نظام جمهوری اسلامی دفاع نموده و پاسخ محکمی به دشمنان و بیگانگان داخلی و خارجی دادند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر با اشاره به اینکه مردم شهیدپرور ایران اسلامی هرجایی که تهدیدی برای نظام بوجود بیاید با مقاومت قاطعانه از منافع ملی و جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع می کنند ، افزود : مسئولان در برابر این مردم قدردان که جانانه به دفاع و حمایت از نظام برخاستند وظیفه ی مهمی دارند و آن وظیفه این است که از حقوق مردم به طور جدی و صحیح پاسداری کنند و اهتمام جدی به حل مشکلات مخصوصا مشکلات اقتصادی داشته باشند .
این مسئول در ادامه تاکید کرد : فتنه ی سال 88 از رویداد های مهم تاریخ جمهوری اسلامی است که موجب شد توجه به ارزش های انقلاب اسلامی بار دیگر به صحنه بیاید و حماسه ی 9 دی را خلق کند .
محمدتقی خلیل نژاد عنوان کرد : در شرایط امروزی که نظام ما با انواع تهدید ها و مشکلات مواجه است ، حماسه ی 9 دی می تواند الگوی مناسبی در بخش های مختلف کشور برای عبور از مشکلات و خنثی نمودن دشمنی معاندانی باشد که برای چالش قرار دادن مسیر پیشرفت نظام اسلامی هرروز نقشه می کشند و اقدام به طراحی عملیات خصمانه می کنند .
وی در پایان خاطرنشان کرد : سالروز حماسه 9 دی که پیام رسان تجلی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است ، بهترین زمان برای مرور بصیرت و بازخوانی آن می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها