خبرهای داغ:
حاجیان با اشاره به ویژگی ها و شرایط پیچیده فتنه گفت: بصیرت به معنی آگاه به زمان بودن و در بزنگاه ها صحیح تصمیم گرفتن است.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون،حاجیان، مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین،  با گرامیداشت حماسه 9 دی روز حماسه وبصیرت در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون گفت:بصیرت در همه جای تاریخ هست از زمان حضرت علی (ع) تا الان.بصیرت در قرآن و روایات و کلام رهبری به معنی آگاه به زمان بودن و در بزنگاه ها صحیح تصمیم گرفتن است.

حاجیان با اشاره اینکه فتنه گر باطل و حق را با هم در می آمیزد و شبهه می اندازد و طوفان بلا را ایجاد می کند گفت: دشمنان ما 40 سال است دارند تصمیم می گیرند که انقلاب ما به سرانجام نرسد با فتنه و شبهه می خواهند که مردم نتوانند درست تصمیم بگیرند آنها هر کاری که کردند که این انقلاب به اینجا نرسد یا از اینجا جلوتر نرود.

وی در ادامه گفت باین همه توطئه و فتنه در این 40 سال ما الان داریم 40 سالگی انقلاب را جشن می گیریم ولی می بینیم که ترامپ مخفیانه به عراق می آید بخاطر ترس جان خود و می گوید ما 7 تریلیون دلار در عراق خرج کردیم ولی من جرات ندارم در عراق پا بگذارم.

مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین در پایان افزود: دشمنی دشمن تا تغییر رفتار ما ادامه دارد و ما باید در راه خود پابرجا باشیم و مواظب فتنه ها و شبهه های دشمن باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار