خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)طارم سفلی:

ارزش انقلاب ایران به اسلامی بودن آن است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)طارم سفلی گفت: ارزش و اهمیت اصل انقلاب در سال 57 به اسلامی بودن آن است وگرنه انقلاب در عالم زیاد اتفاق افتاده و افراد با انگیزه‌های مختلفی انقلاب کرده‌اند اما آنچه که انقلاب ما را متمایز می‌کند اسلامی بودن آن است.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۱۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یاسر محمدی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی ره طارم سفلی در جمع بسیجیان این حوزه به تبیین ریشه‌های گفتمانی ۹ دی اشاره کرد و گفت: تخریب تئوری ولایت فقیه مهمترین خطر برای آینده انقلاب است و امروز هزار سایت علیه ولایت فقیه لجن‌پراکنی می‌کنند از این رو تخریب این تئوری و زیر سؤال بردن شخص مقام معظم رهبری مهمترین خطری است که آینده انقلاب را تهدید می‌کند.
وی با بیان اینکه تقدیر از کسانی که حماسه 9 دی را آفریدند یک وظیفه عقلی و شرعی است، خاطرنشان کرد: مهمتر از این مسئله استفاده از فرصت پیش آمده و درس گرفتن برای آینده است و ما باید بر این اساس وظایف آینده خود را بشناسیم.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش طارم سفلی با تأکید بر اینکه اهمیت 9 دی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، افزود: ارزش و اهمیت اصل انقلاب در سال 57 به اسلامی بودن آن است وگرنه انقلاب در عالم زیاد اتفاق افتاده و افراد با انگیزه‌های مختلفی انقلاب کرده‌اند اما آنچه که انقلاب ما را متمایز می‌کند اسلامی بودن آن است.
محمدی پور انقلاب اسلامی را نمادی از اصل اسلام دانست و تصریح کرد: در 14 قرن قبل یک انقلابی انجام گرفت که تمام نهادهای جامعه را تحت تأثیر قرار داد و ابتدا نیز به صورت یک حرکت فرهنگی شروع شد که تا زمانی که پیامبر (ص) مبعوث شدند مردم را به پرستش خداوند و ترک بت‌ها دعوت کردند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی با تأکید بر اینکه ایمان سطحی بسیار آسیب‌پذیر است، یادآور شد: اگر ایمان واقعی در دل‌ها نفوذ کند آثار آن قرار گرفتن نور در دلها و بخشیده شدن خطاهای گذشته است و رحمت خداوند نیز مضاعف می‌شود و در سایه نور الهی می‌توان فهمید که چه کار باید کرد و شاید بتوان این مسئله را به بصیرتی که مقام معظم رهبری می‌گویند تطبیق داد.

محمدی پور تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند جامعه مسلمانان به جایی برسد که بگوید ما اصل روزه، نماز و عبادات را قبول داریم اما کاری به مسائل حکومت نداریم و این یعنی ما خودمان برای مردم تصمیم می‌گیریم که به چه راهی بروند.

وی افزود: امروز حرکت‌هایی که در کشورهای اسلامی به اسم بیداری اسلامی صورت می‌گیرد درس‌هایی است که مردم از گذشته می‌گیرند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی ره طارم سفلی همچنین به مسئله انتخابات آینده اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله انتخابات را ساده نگیرید. یکی از اشتباهات برخی افراد این است که رای دادن را حق مردم می‌دانند و می‌گویند به هر کس می‌خواهیم رای بدهیم و غفلت می‌کنند که در بینش اسلامی گاهی حق با یک تکلیف همراه است. یعنی هم حق است و هم در کنار آن تکلیف است.

وی ادامه داد: شما قانونا می‌توانید به هر کسی رای بدهید اما مکلف هستید به اصلح رای بدهید چرا که تکلیف الهی دارید و موظفید تا جایی که می‌توانید از کسانی که آگاه‌ترند و بصیرت دارند، برای انتخاب اصلح بپرسید.

محمدی پور در پایان خاطرنشان کرد: تعارف، همشهری‌گری و رفاقت حجت نیستند شما موظف هستید تحقیق کنید و این مسئله تکلیف شناسایی و ترویج رای به اصلح بسیار مهم است.

# 9 دی
ارسال نظرات
پر بیننده ها