فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور:

تدابیر رهبری در دوران بروز مشکلات بر اساس نهج البلاغه است

مسئول پشتیبانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور بیان داشت: تدابیر رهبری در دوران بروز مشکلات بر اساس نهج البلاغه است.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۸۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ عظیم ابراهیم پور  در آيين افتتاحيه  نهمين جشنواره  فيلم عمار در تکيه  ابوالفضلي  نيشابور گفت: دشمنان کشور با جنگ نرم نرم می‌خواهند انقلاب اسلامی را از درون تهی کنند.

 وی افزود: جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت بشر بوده و تا الان ادامه دارد در حال حاضر جبهه حق به سردمداری مقامات صهیونیست‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: تدابیر رهبری در دوران بروز مشکلات بر اساس نهج البلاغه است و ما نباید برای ایجاد بصیرت در جوانان کوتاهی کنیم زیرا فتنه‌های آینده به مراتب سنگین‌تر از گذشته خواهد بود.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور تصریح کرد: امام راحل انقلاب اسلامی را تحویل جوانان داد و نهم دی ماه حاصل بصیرت و عمل به موقع نسل سوم انقلاب است.
 
مسئول کانون بسیج هنرمندان و دبیر جشنواره فیلم عمار شهرستان نیشابور در این مراسم اظهارکرد: جشنواره مردمی فیلم عمار ۹ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است که این جشنواره فرصتی برای شناسایی افراد انقلابی در عرصه هنر است.

موسی نوکاریزی افزود: جشنواره فیلم عمار نیشابور فرصت عرض اندام برای هر اهل هنری که دغدغه انقلاب و کار فرهنگی را دارد، فراهم ساخته است.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره کاملا ایرانی است که پس از حوادث فتنه ۸۸ با توجه به احساس نیاز به بصیرت افزایی ابعاد مختلف فتنه با ۲۰ اثر کلید خورد ودر سال‌های بعد رشد چشمگیری در عرصه داخلی وبین المللی داشت.

نوکاریزی یادآورشد: سهم فیلم سازان وهنرمندان نیشابوری در جشنواره فیلم عمار بسیار مورد توجه بوده به گونه‌ای که در این سال‌ها چندین فانوس طلایی به فیلم سازان نیشابوری اهدا گردیده است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان و دبیر جشنواره فیلم عمار شهرستان نیشابور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره عمار که آن را از سایر جشنواره‌های فیلم متمایز کرده، اکران آثار به‌صورت خودجوش و بدون هر هزینه اضافی است و نیشابور در هشت دوره برگزاری جشنواره فیلم عمار تنها شهرستانی بوده که دارای بیشترین اکران در کل کشوربوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها