فرماندار شهرستان جم گفت: پیام حماسه ۹ دی نمایش قدرت ولایی و عاشورایی مردم ایران در برابر مستکبران جهان است و اولویت امروز، هوشیاری مردم و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

نهم دی بصیرت ملّت را به رخ همگان کشیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از جم، محمد حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: حماسه بزرگ ۹ دی ۸۸ صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

فرماندار جم با گرامی داشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: حماسه ۹ دی بصیرت، ولایتمداری و عزم انقلابی ملت ایران را به رخ همگان کشید.

حسینی بیان کرد: حماسه ۹ دی خروش هماهنگ یک ملت علیه اقدامات فتنه انگیز دشمنان نظام بود و ملت همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس به فرمان ولی فقیه لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه پیام حماسه ۹ دی نمایش قدرت ولایی و عاشورایی مردم ایران در برابر مستکبران جهان است افزود:اولویت امروز، هوشیاری مردم و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان است.

محمد حسینی با بیان اینکه وجود بصیرت و شناخت درست از مسائل سبب پویایی و رشد جامعه می شود به لزوم حفظ وحدت و وفاق ملی برای مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان جم تصریح کرد: دشمن از اوایل انقلاب به دنبال ایجاد تفرقه و نفوذ در بین امت اسلامی بوده و حضور همیشگی مردم ولایت مدار ایران اسلامی در حماسه نهم دی نشان دهنده تداوم بصیرت در نظام است.

ارسال نظرات