مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا (ع):

همیشه باید آماده مقابله با فتنه‌ها باشیم

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه همیشه باید آماده مقابله با فتنه‌ها باشیم، افزود: فتنه اختصاص به سال ۸۸ نداشت.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۷۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار حجازیان در مراسم بزرگداشت روز بصیرت در شهرستان خوشاب ضمن گرامیداشت این روز و تجلیل از بصیرت مردم در ۹ دی ۱۳۸۸ یکی از اهداف فتنه ۸۸ را تخریب و تضعیف جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: سال ۸۸ اوج فتنه‌ها بوده و فتنه گران و حامیان فکری و مالی آن‌ها از هر اقدامی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان فتنه‌های جدید را طوری طراحی کرده اند اگر مقام و یا مسئولی در یک شهر یا محله کوتاهی کند، نوک پیکان حمله به سمت رهبر مطظم انقلاب باشد

حجازیان افزود: مردم بصیر ایران باید با مطالبه گری و نظارت بر مسئولین در فتنه‌های جدید نقش ایفا کرده و مراقب مسئولین باشند تا از اهداف انقلاب منحرف نشوند.

همچنین در این مراسم مردمی که با حضور اقشار مختلف جامعه و مسئولین شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن سر دادن شعار‌هایی  علیه فتنه گران، خائنان و دشمنان نظام، از آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی حمایت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها