کد خبر: ۹۰۹۵۵۷۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بعضی‌ها به نحوی به پیروزی در انتخابات ۸۸ امیدوار بودند که ادیسون با ۹۹۹ بار تلاش در اختراع برق به این شدت امید نداشت؛ این حجم از امیدواری را باید در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد.
امیدواریتان مستدام عالیجنابان!

یک زمان‌هایی وجود دارد که هرچه می‌دوی، می‌جنگی، تلاش می‌کنی، حتی یک جا‌هایی جانت را می‌گذاری تا اقتدار کشورت را به همه‌ی دنیا اثبات کنی؛ درست مشابه هشت سال دفاع مقدس که بسیاری بابتش بهای سنگینی پرداخت کردند و بسیاری هم از آن طرف قریب به هفت ماه همه‌ی آن چیز‌هایی که کاشتی را خراب کردند، شبیخون زدند به همه‌ی اعتقاداتشان و به سمت دشمن دویدند تا مبادا از تقسیم غنائم جا بمانند!

کار را به جایی رساندند که حضرت آقا در خطبه‌های نماز جمعه فرمودند: جان ناقابلی دارم، بدن ناقصی دارم... و بغض نمودند؛ رهبری که همواره پای ملتش ایستاد و صبوری کردند؛ حتی به کسانی که به شما لقب منافق می‌دادند اعتراض می‌کردند و می‌گفتند این‌ها منافق نیستند، این‌ها فقط انتقاد دارند و می‌گویند تقلب شده است. چشمانتان را روی همه‌ی این‌ها بستید و به کارهایتان ادامه دادید؟!

اگر دل به توصیه‌های، ولی فقیه می‌دادید دشمن حتی یک لحظه فکر پیروزی در این تقابل داخلی را نمی‌کرد و امیدوار نمی‌بود؛ بگذریم... مهم این است که ما جبران کردیم؛ خیلی خوب هم جبران کردیم؛ در روز ۹ دی کاری کردیم کارستان و جلوه‌ای دیگر از اقتدار مثال زدنی ملتمان را برای جهانیان به نمایش گذاشتیم.

روزی تاریخی آفریدیم که بعد از ارتحال امام (ره) کوچه‌های شهرمان چنین جمعیتی را به خودش ندیده بود.

ما آمدیم و ثابت کردیم نخواهیم گذاشت رهبرمان بغض کنند، تنها بمانند و تاریخ عاشورا دوباره تکرار شود!

ما همان ملتی هستیم که حضرت امام (ره) در وصف‌مان فرمود: من مدعی هستم که چنین مردمی، زمان پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در حجاز و زمان امام علی (علیه السلام) در کوفه وجود نداشت!

در گذر از تاریخ جا‌هایی هست که آدمی باید تربیت شود، امتحان شود تا مشخص شود چند مرده حلاج است!

و ۹ دی دقیقا چنین اوصافی داشت؛ روزی که همه‌ی ما از مسئول و غیرمسئول، از فقیر و ثروتمند همه و همه از یک صافی رد شدیم تا عیار ولایی بودنمان ثابت شود؛ بعضی‌ها با عیار بالا رد شدند و بهترین نمره نصیبشان شد و بعضی‌ها با کمترین عیار از قافله جا ماندند و تعدادی هم در این میان عیارشان به درد خودشان خورد و ایستادند و گوشه‌ای را به نظاره نشستند!
اما آن‌هایی که عیارشان بالا بود دگر‌باره نشان دادند نظام و رهبرشان را بیش از جان خود هم دوست دارند و فقط کافی است، ولی فقیه لب‌تر کند تا برای جان فدا شدن صف بکشند.

در این روز حماسه ساز به دشمنان‌مان نشان دادیم که اگر نگاه چپ به کشورمان بیندازند طوری با آن‌ها برخورد می‌کنیم که در تاریخ جاودانه شود؛ و این چنین است که اقتداری تاریخ ساز را ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ رقم زدند.
عزتتان مستدام ملت همیشه سرافراز ایران.

به قلم حانیه پاریاب (بسیجی سپاه ناحیه یاسر مشهد)
ارسال نظرات
پر بیننده ها