مشاور فرمانده سپاه قدس در گلوگاه:
سردار کریم پور: فتنه ۸۸ در تضاد کامل با منافع ملی و امنیت ملی بوده است و حماسه مردمی در این روز بزرگترین پدیده به حساب می‌آید.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار حسن کریم‌پور در همایش گرامیداشت ۹ دی در شهرستان گلوگاه اظهار کرد: مردم بدانند چه اتفاقی در حال رخ دادن بود که استکبارگران به فکر فتنه ۸۸ افتادند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند اگر می‌خواهید در حوادث حق را پیدا کنید باید روی ریزترین پدیده‌های عالم فکر کنید.

مشاور عالی سپاه قدس با اشاره به شکست حق در تاریخ بیان کرد: علت شکست‌های گوناگون مردم در تاریخ بی دینی آنها نبود بلکه نداشتن تحلیل سیاسی و ناتوانی در تشخیص حق از باطل بوده که در این مواقع ضربه را وارد می‌کند.

مشاور عالی سپاه قدس تاکید کرد: اگر می‌خواهید تحلیل درست داشته باشید و عضو فتنه‌گران نشوید باید هشیار، بیدار و با بصیرت عمل کنید.

 کریم‌پور افزود: برای کسب بصیرت به دو موضوع پدیده‌شناسی و اطلاعات درست ضروری است، ایستادگی در برابر استکبار، حضور مردم، انقلاب و امام و وجود دست خدا چهار شاخصه پدیده هستند.

این مسؤول یادآور شد: فتنه ۸۸ در تضاد کامل با منافع ملی و امنیت ملی بوده است و حماسه مردمی در این روز بزرگترین پدیده به حساب می‌آید.

وی در ادامه گفت: در فتنه سال ۸۸ صهیونیست‌ها،غربی‌ها و به خصوص وهابیون حضور فال داشتند به طوری که ملک عبدالله اعلام کرده بود برای به نتیجه رسیدن فتنه حاضر است ۲۴۰ میلیارد تومان هزینه کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها