طلایی نیک: دشمنان اسلام قصد داشتند با تجزیه ایران سرعت و جهش توسعه در ایران را متوقف کنند و ما باید همواره با بصیرت مراقب نفوذ دشمن باشیم و بدانیم که اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی باعث نابودی دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۶۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار رضا طلایی نیک در مراسم 9 دی که در حسینیه عاشقان این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه در قرآن کریم  57بار واژه فنته تکرار شده است، اظهار کرد: این واژه بیش از هزار بار در روایات به معانی گوناگون آمده است و عده‌ای تحت تأثیر اقدامات شبکه‌های داخلی و خارجی قرار گرفتند فضای فتنه را در سال 88به وجود آوردند.

وی افزود: مغفول بودن حق و باطل و وجود فضای غبارآلود و مه‌آلود نیاز به بصیرت مه‌شکن داشت که غبار فتنه را برای کسانی که هنوز در فضای فتنه گرفتار بودند را باز کند.

معاون حقوقی و امورمجلس وزارت دفاع تصریح کرد: حضور خودجوش و وحدت مردم با شور و عشق حسینی بعد از عاشورای حسینی سال88 این حماسه را رقم زد و اینک که 9 سال از 9 دی آن زمان می‌گذرد هنوز الهام‌بخشی آن در فضای کشور  ایران حاکم است و حضور مردم در این مراسم نشانه بارز آن است.

طلایی‌نیک افزود: مردم در 9 دی حرکت عاشورایی آفریدند و نیاز به تفسیر و توضیح نیست، اظهار کرد: ولایت، نعمت بزرگی در جامعه ما است و در 9 دی حماسه‌ای را شاهد بودیم که با تدبیر رهبری و دستان پرتوان و بینش وسیع مردم دفع شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات بهانه بود و  هدف اصلی دشمن، حذف نظام بود ولی رهبری با سعه صدر و با روشنگری ساکت ننشستند و بهانه‌ها را بررسی کردند و تأکید بر صحت انتخابات داشتند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه جریان فتنه، خیانت و ظلمی بود که  به مردم، نظام، آرمان‌های شهدا و ولایت شد، اظهار کرد: با وجود اینکه از سوی رهبری اتمام حجت شده بود ولی عده‌ای راه آشوب‌های خیابانی را برای دشمنان قسم خورده انقلاب فراهم کردند و توطئه خارجی و فتنه داخلی در یک راستا رقم خورد.

طلایی‌نیک ادامه داد: در توطئه‌های دشمن باید همیشه مراقب پنج هدف آنان باشیم که از آن جمله می‌توان به حذف اسلام ناب محمدی، حذف انقلاب اسلامی، حذف نظام، حذف مردم و ایران و حذف منطقه آسیا اشاره کرد و این، پنج حفره هدف‌گذاری راهبردی دشمنان ما در دهه‌های گذشته بوده است.

وی افزود: اسلام ناجی بشریت و ضدباطل است و از ابتدای خلقت تا پایان آن دو جبهه حق و باطل همیشه وجود داشته است.

معاون حقوقی و امورمجلس وزارت دفاع با بیان اینکه اسلام محور و مدارحق است، اظهار کرد: کسانی که اسلام را مزاحم خود می‌دیدند می‌خواستند یک اسلام غیرواقعی را به جای اسلام ناب تحمیل کنند و از انواع روش‌ها استفاده کردند.

طلایی‌نیک تصریح کرد: انقلاب اسلامی، حاکمیت اسلام را در جامعه ایرانی تقویت کرد و در آن راستا حرکت می‌کند و الگوی بیداری اسلامی را در منطقه ایجاد و دستان ابرقدرت‌ها را از ایران قطع کرد.

وی افزود: محبوبیت اسلام، انقلاب و خون شهدا طوری شده که امروز در یمن، سوریه، لبنان و فلسطین روح مبارزه وجود دارد  و همین امر هراس بر دل و جان دشمنان انداخته است.

معاون حقوقی و امورمجلس وزارت دفاع با بیان اینکه 9 دی روز تثبیت جریان انقلاب و ثبت فرهنگ انقلاب و ولایتمداری است، اظهار کرد: در 9 دی‌ماه سال 88 حماسه‌ای را دیدیم که مردم ولایتمدار ایران آن را به‌صورت خودجوش و پرتحرک با شور و شوق حسینی خلق کردند.

وی در پایان گفت: دشمنان اسلام قصد داشتند با تجزیه ایران سرعت و جهش توسعه در ایران را متوقف کنند و ما باید همواره با بصیرت مراقب نفوذ دشمن باشیم و بدانیم که اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی باعث نابودی دشمنان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها