مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال کمرنگ کردن حضور 40 میلیونی ملت در پای صندوق‌های رأی بود، گفت: حماسه 9 دی که برگرفته از شور و شعور ولایی مردم بود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۴۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
 

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، مسعود بصیری در حاشیه مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که صبح امروز در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، ملت فهیم و انقلابی ایران در تمام 40 عمر پرپیچ و خم انقلاب اسلامی پشتیبان ولایت بوده‌اند و با ولایتمداری خود از کشور را از گردنه‌های دشوار عبور داده‌اند.

 

وی بیان کرد: امروز هم مردم ولایی ایران در اوج عظمت گرد هم آمده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید میثاق کنند و نشان دهند که هنوز حافظ انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه حماسه 9 دی هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، تصریح کرد: این حضور باشکوه نشان داد که فتنه و فتنه‌گران هیچ‌گاه نخواهند توانست خللی به روند به رشد ایران اسلامی وارد کنند، چراکه انقلاب اسلامی از پشتوانه عظیم برخوردار است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال کمرنگ کردن حضور 40 میلیونی ملت در پای صندوق‌های رأی بود، متذکر شد: حماسه 9 دی که برگرفته از شور و شعور ولایی مردم بود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

 
ارسال نظرات