مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور آحاد مردم در ایرانشهر برگزار شد

مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور آحاد مردم ولایت مدار ایرانشهر مسئولین این شهر در مسجد جامع ال رسول برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۳۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور آحاد مردم ولایت مدار ایرانشهر مسئولین این شهر در مسجد جامع ال رسول برگزار شد.

در این مراسم حجت الایلام سید شجاع الدین ابطحی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان ایرانشهر از نه دیماه سال ۸۸ به عنوان  یک حماسه مردمی یاد کرد و گفت: در این روز نه تنها حضور رای دهندگان به نامزد‌ها را مشاهده کردیم بلکه تمام ملت ایران در این حماسه عظیم حضور داشتند.
 
وی افزود: در جریان فتنه مساله اصلی ایستادگی در مقابل ولایت و نظام اسلامی بود و این امر در اتاق فتنه تحت مدیریت سرویس‌های جاسوسی در خارج از کشور شکل می‌گرفت و عده‌ای نیز در داخل کشور بازی خوردند، اما در این میان ولایت فقیه در این جریان حافظ دموکراسی بود و در مقابل دیکتاتوری ایستادگی می کرد.
 
در ادامه این مراسم  دکتر نادری، مسئول بسیج اساتید کشور هم گفت: انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب الهی نامید که در کالبد زمان دمیده شد و حیات تازه‌ای به مسلمین جهان بخشید و اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد آن قرار داریم می‌بیست با تمام توان بتوانیم پای آرمان‌های انقلاب و فرامین امام خامنه‌ای بمانیم و زمان شناس و دشمن شناس خوبی باشیم تا در فتنه‌ها سر بلند بیرون بیاییم لذا در مرحله اول باید بصیرت داشته باشیم.
ارسال نظرات