مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ در یادواره سوره های سرخ:
یکی از برنامه های ما در سازمان قرآن وعترت تولید مستند‌های متعددی با محوریت شهدای قرآنی است که بیشتر آن ها هم تا به امروز از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده اند، البته ساخت این برنامه‌ها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رحیم قربانی مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در ششمين يادواره سوره هاي سرخ با عنوان "شهدای قرآنی، پرچمداران بصیرت" که در سالن شيخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني(ع) برگزار شد اظهار داشت: از سال ۱۳۹۲ و با پیشنهاد سازمان قرآن و عترت سپاه تهران ستاد یادواره شهدای قرآنی در سراسر کشور تشکیل شد و تاکنون بیش از ۲هزار شهید قرآنی در کشور و بیش از ۳۰۰ شهید قرآنی در تهران شناسایی شده اند.
 
مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: من معتقدم که با معرفی شهدای قرآنی می‌توان به جوانان این مرز و بوم نشان داد که چه بزرگ‌ مردانی با ایثارشان برای آنان امنیت به بار آورده اند و در نهایت الگوی شخصیتی و تربیتی مناسبی در اختیار قشر جوان جامعه قرار دهیم. بر همین اساس بیش از دو هزار شهید قرآنی در سراسر کشور شناسایی شدند که بیش از 200 نفر از این شهدا ساکن تهران بودند. 
 
مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با اشاره به عزم جدی جامعه قرآنی در جهت پاسداشت مقام شهدای قرآنی گفت: جامعه قرآنی چهارشنبه هر هفته به دیدار یکی از خانواده‌های شهدای قرآنی می‌رود تا با دیدار از آن‌ها از مقام شامخ شهدا تجلیل کند.
 
وی به تولید مستند سوره های سرخ نیز اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های ما در سازمان قرآن وعترت تولید مستند‌های متعددی با محوریت شهدای قرآنی است که بیشتر آن ها هم تا به امروز از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده اند، البته ساخت این برنامه‌ها همچنان ادامه دارد.
 
قربانی با تأکید بر اینکه جامعه به الگوهایی چون شهدای قرآنی نیاز دارد، گفت: در شرایط کنونی، جوانان ما با آسیب‌های متعددی مواجه اند و دلیل آن هم این است که ما نتوانستیم الگوهای مناسبی در اختیارشان قرار دهیم، من معتقدم که با معرفی شهدای قرآنی می‌توان به جوانان این مرز و بوم نشان داد که چه بزرگ‌ مردانی با ایثارشان برای آنان امنیت به بار آورده اند و در نهایت الگوی شخصیتی و تربیتی مناسبی در اختیار قشر جوان جامعه قرار دهیم.
 
 
ارسال نظرات