طراحان فتنه ‌۸۸ ‌توطئه‌‌ای دیگر در سر دارند

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: حماسه ۹ دی روزی است که در آن یکی از توطئه‌های تجاوز علیه نظام اسلامی ایران شکست خورد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۱۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵

طراحان فتنه ‌۸۸ ‌توطئه‌‌ای دیگر در سر دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد جواد لاریجانی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلای جمعه بوشهر افزود: ماهیت فتنه سال ۸۸ یک کودتای تمام عیار علیه نظام اسلامی بود، حالا که زمان گذشته معلوم شد آن‌هایی که در این فتنه و برای ضربه زدن به اسلام کار‌های فراوان کرده بودند، چه توطئه وسیعی داشتند.

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ اولین چیزی که در حال قربانی شدن بود،دموکراسی ما بود تصریح کرد: موضوع فتنه این بود که انتخابات و مکانیسم قانونی کنار گذاشته شود.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ادامه داد: این که دشمنان بر علیه ما توطئه می کنند عجیب نیست، اما ما باید با دشمن شناسی رفتارهای مناسبی را در برابر آن‌ها داشته باشیم.

لاریجانی تصریح کرد: دشمنان پیروزی ایران در برابر این فتنه را سه دلیل می‌دانند، شجاعت رهبری ایران، وجود دستگاه های امنیتی قوی به خصوص سپاه و تشکیلات قضایی و بصیرت مردم است.

وی به ابعاد گوناگون فتنه سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و بیان کرد: اگر آمدن در خیابان برای این است که بانک آتش بزنیم، پلیس بکشیم و امکانات کشور را به آشوب بکشانیم، صددرصد خلاف قانون و شرع است و باید جلوی آن گرفته شود.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه با بیان اینکه فتنه گران سال ۸۸ حرکت‌های داعشی انجام دادند تصریح کرد: کسانی که فتنه سال ۸۸ را طراحی کرده‌اند اکنون در حال طراحی ترفند‌ها و توطئه‌های دیگری هستند.

لاریجانی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نماد اسلام ناب محمدی (ص) در جهان شناخته شده است تصریح کرد: دشمنان کمر بسته بودند تا با ضربه زدن به نظام اسلامی ایران، اسلام ناب محمدی را خدشه‌دار و شکست خورده اعلام کنند، اما این توطئه و تهاجم شکست خورد.

وی  گفت: فتنه گران با طراحی آمریکایی‌ها مردم را به خیابان‌ها کشاندند و توطئه گران به مردم اعلام کردند که کف خیابان‌ها نتیجه انتخابات که مد نظر ماست مشخص می‌شود و از این طریق قصد ساقط حکومت داشتند.

معاون امور بین الملل قوه قضایی عنوان کرد: یک دهم این فتنه اگر در آمریکا ، فرانسه و انگلیس بود حکومت شان بدون شک سرنگون می شد. این هدایت الهی و بصیرت بود که دست ما را گرفت و در مسیردرست حرکت کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات