مراسم گرامیداشت 9دی باحضور جمع عظیمی از مردم با بصیرت شهرستان زابل در حسینیه شهیدین مصلی المهدي این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۰۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم گرامیداشت 9 دی در  حسینیه شهیدین مصلی المهدی شهرستان زابل برگزار شد.
 
حجت الاسلام علی اکبرکیخا، امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم گفت: طبق رهبری، ولی فقیه، در سخت‌ترین شرایط انقلاب مقاومت کردیم و ذره‌ای از شور انقلابی خود را از دست نداده ایم.

وی افزود: رمز موفقیت حکومت اسلامی ایران در تمام این سال‌ها بندگی در راه خدا بوده است، مردم ایران در سخترترین میادین ذره‌ای به سوی انحراف کشانده نشده اند که این موضوع نشان از درایت و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال است که با عزت و افتخار در حال رشدو پیشرفت هستیم، با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن در هر عرصه‌ای که ورود کرده ایم پیروزی نصیب کشور شده است.

حجت الاسلام کیخا بیان داشت: یکی از شیطنت‌های بزرگ دشمن فتنه است که از ابتدای انقلاب با مزدوران درون کشور، بسیاری از بزرگان کشور را به شهادت رسانده اند.

امام جمعه زابل گفت: فتنه ۸۸ یکی از پیشرفته‌ترین و مدرنترین فتنه‌ها در طول انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: سران فتنه با نقشه‌های از قبل طراحی شده چند ماه قبل از انتخابات سخن از تقلب در انتخابات می‌گفتند که سرانجام با این موضوع ماه‌ها کشور را به آشوب کشاندند.

امام جمعه شهرستان زابل ادامه داد: دشمن چشم امید به این فتنه داشت که با درایت و بصیرت مردم خنثی شد، تمامی مشکلات اقتصادی که اکنون مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به بهانه فتنه سال ۸۸ شکل گرفت.

وی گفت: مردم با بصیرت و بسیجی ایران دشمن را شناختند و بساط سران فتنه را در ۹ دی جمع کردند.

حجت الاسلام کیخا همچنین اظهار داشت: کسانی که هشت ماه کشور را تا لبه پرتگاه بردند، حکمشان بی شک اعدام است.

وی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ دست اسرائیل و آمریکا رو شد، و تمام برنامه‌های خود را لو داد، که برخی از افراد در مسیر این دشمنان حرکت کردند.

وی تاکید کرد: همه‌ی احزاب سیاسی در ایران فتنه ۸۸ را محکوم کنند، زیرا این فتنه کار اسرائیل و آمریکا بوده است.
ارسال نظرات