خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی:

ریشه تحریم ها را باید در فتنه 88 پیدا کرد

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی گفت: برخی بحث تحریم ها را در این روزها پیش کشیده اند و درست است که ما 40 سال است تحریم هستیم اما آنهایی که به دنبال ریشه تحریم هستند، ریشه تحریم را باید در فتنه 88 پیدا کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۰۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده  نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در مصلی نماز جمعه شهر قاین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران  در آستانه چهل سالگی قراردارد و  تا کنون توانسته است چهل سال حماسه و ولایتمداری و ایستادگی را با تمام فشار ها و نامهربانی ها و با تمام قوایی که دشمن برای نابودی نظام به کارگرفته است را پشت سر بگذراند.

وی ادامه داد: در طی این چهل سال لحظه ای نبوده است که این نظام با حیله و نیرنگ و حربه و تو طئه ای رو به رو نباشد و برای بد خواهان نظام  مهم نیست که  میخواهد یک قائله باشد یا یک جنگ تحمیلی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی.

چهل سال عزت وسربلندی

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه  انصار الرضا خراسان جنوبی درادامه گفت:ایران تنومند و غیرتمند ما تاکنون توانسته است روی پای خود با همه آسیبها و تهدیدهای بیرونی و درونی بماند و حرکت روبه رشد و تعالی خود را  ادامه دهد.

وی با بیان این که ما چهل سال عزت را پشت سر گذاشته ایم گفت: هیچ کدام از این قائله ها وفتنه ها که چه داخلی ها و چه خارجی ها برا ی از پای درآوردن نظام برنامه ریزی کرده اند نتوانست درخت تنومند انقلاب را سرنگون کند.

 وی درادامه با اشاره به فتنه هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر علیه نظام ما رقم زدند گفت: با همه قائله های مختلفی که در گوشه وکنار مملکت به راه انداختند تیرشان به سنگ خورد و درخت  تازه به زمین نشسته انقلاب حتی کج هم نشد.

اکبرپور ادامه داد: جنگ تحمیلی 8 ساله علیه ایران را به راه انداختند اما دراین فتنه ره به جایی نبردند.

پس از رحلت امام کار انقلاب را تمام شده دانستند اما حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر حضرت امام خمینی(ره) وانتخاب رهبر معظم انقلاب در کمتر از 24 ساعت توسط مجلس خبرگان رهبری ،باز هم  تیرشان رابه سنگ زد .

حجت الاسلام اکبرپور در ادامه به فتنه 78 اشاره کرد و گفت: از سال68 تا 78 به مدت 10 سال عقل های ناقص خود را روی هم ریختند و فتنه 78 را با چراغ سبز برخی از منصب نشینان و کسانی که مسئولیتی را در این نظام برعهده داشتند پیش بردند و دشمنان را نیز به طمع انداختند و گفتند کار تمام است اما حضور گسترده مردم بازهم فتنه آنان را ناتمام گذاشت.

این مقام مسئول گفت: بعد ده سال بازهم کسانی که 20 سال چهره در نقاب پنهان شده بودند پا به صحنه گذاشتند و تحت عنوان نخست وزیر دفاع مقدس و نخست وزیر حضرت امام (ره) با لباس نماد سبز علوی وارد میدان شدند وبا این نماد برای براندازی نظام قد علم کردند و باز هم ره به جایی نبردند.

وی گفت: کشوری که در اوج عزت  واقتدار بود و با 85 در صد توده مردم بصیر انتخاباتی بی سابقه رقم زده بودند ولی عده ای کم فهم و بد فهم به جای این که سکوی پرشی برای نظام باشند به سکوی ریزش نظام تبدیل شدند و 8 ماه هزینه های مادی و معنوی  به نظام تحمیل کردند، کشته سازیها واقداماتی را  انجام دادند تا نظام را متهم کنند.

وی ادامه داد:فتنه 88 با حضور درصحنه مردم و رهبری رهبر انقلاب  ناکام ماند و بازهم دراین سال تیرشان به سنگ خورد.

ریشه تحریم در صاحبان وبی توجهان به فتنه88

حجت الاسلام باکبر پور در ادامه گفت: برخی بحث تحریم ها را دراین روزها پیش کشیده اند و درست است که ما 40 سال است تحریم هستیم اما آنهایی که به دنیال ریشه تحریم هستند ،ریشه تحریم را باید در فتنه 88 پیدا کرد.

وی به وقایع واغتشاشات در سال 88 اشاره کرد و گفت:جان بولتون اعلام کرد دراین زمان درایران اگر اغتشاشات جواب داد که داد وگرنه حربه دیگر ما برعلیه ایران تحریم است و لذا استارت  تحریم های فلج کننده را باید فتنه گران و صاحبان فتنه و بی توجهان به فتنه  در 88 پیدا کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه  انصار الرضا خراسان جنوبی درادامه سخنان خود بیان داشت:8 ماه کشور را دربسیاری از شهرها درگیر جنگ داخلی کردند اما نظام آنقدر صبوری به خرج داد و ولایت آنقدر بزرگواری به خرج داد و روشنگری و بصیرت افزایی کرد که بسیاری از فریب خوردگان کف خیابانها جمع شدند ولی بسیاری از مغرضان و دشمنانی که آمده بودند کمر همت برای براندازی نظام بستند نتوانستند تحمل کنند و نصیحت ولایت را برنتافتند ولحظه به لحظه دنبال فتنه آفرینی مجدد به اشکال متعددهستند.

وی گفت:آنها سرنگونی نظام را می خواهند و می گفتند مصر و لیبی و .. به خیابانها ریختند و سرانشان را نابود کردند و شما هم اغتشاش کنید تا سران بروند و هدفشان این است که نظام سرنگون شود.

وی درادامه اظهارکرد: آنهایی که چشم دل یعنی بصیرت نداشتند دراین مسیر به دره هایی سقوط کردند وامروز قریب به 9 سال است که در بند و حصر به سر می برند .

حجت الاسلام اکبر پور ادامه داد: برخی هنوز سنگ فتنه و فتنه گران را به سینه می زنند و نمایندگانی  برکرسی های مجلس تکیه زده اند که به جای دغدغه رفع مشکلات مردم وبیکاری و تعطیلی کارخانه ها وحقوق کارگران همتشان این است که مسئولین فتنه را آزاد کنند.

آیا درد جامعه آزاد شدن این دونفر است؟آیا درد جامعه حضور زنان در ورزشگاههاست؟

گلابی کرم خورده برجام

حجت الاسلام اکبرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام نیز گفت:دولت مردان ما تمام وقت  خود را صرف برجامی کردند که  قرار بود گلابی خوش عطر و معطر شان سفره های ما را زینت ببخشد وسفره های ما روز به روز بزرگتر و چرب تر شوداما  گلابی کرم خورده آنها سفره های مارا هم خورد و آبی که قرار بود برجام به لب خشکیده نیاز مندان برساند را هم کسی ندید .

وی گفت: تمام وقت مملکت را صرف برجام کردند واگر ولایت مدار بودند سخنان نائب امام زمان را که مکرر می فرمودند من خوش بین نیستم را می فهمیدند.

برخی هنوز معنی تولی و تبری را نفهمیده اند

حجت الاسلام اکبرپور اضافه کرد: مسئولین بفهمند و بصیرت داشته باشند و بدانند که دست دشمن مخملی است و گول گرگهای در لباس میش را نخورید و با یک لبخندشان خام نشوید .

وی گفت: برخی هنوز معنی تولی و تبری را نفهمیدند هرچند اگر عمامه بر سر باشند .

اکبرپور بیان داشت: نیروهای ارزشی را بایکوت کردند و اخمشان برای نیروهای ارزشی و دوستی و لبخندشان با دشمنان بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان درادامه به موضوع جوان گرایی در کشور اشاره کرد و گفت:برخی شعار های انتخاباتی خوبی می دهند وتا زمانی که نیاز به رای دارند شعار جوان گرایی سر می دهند وبدانید که شعار دادن هنر نیست و با شعار نمی شود جامعه را پیش برد بلکه  باید به جوانان میدان بدهید.

وی گفت: دفاع مقدس را همین جوانان با بصیرت و لایت مداری رهبری و فرماندهی کردند .

گلایه از بی فرمانداری برخی شهرهای استان

حجت الاسلام اکبر پوراز بی فرماندار بودن برخی از شهرهای خراسان جنوبی نیز گلایه کرد و گفت: چرا فقط حزب و هم کیش بودن مهم است و هنوز برخی از فرمانداری های ما بدون فرماندار هستند.

چرا استان ما دچار بی فرمانداری است و ومگر قحط الرجال شده است؟

وی در بخش پایانی سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کردو گفت: رهبر ما چندین سال است که این موضوع را مطرح می کنند اما هنوز برخی نفهمیده اند که اقتصاد مقاومتی یعنی چه؟

اکبرپور گفت: همایش اقتصاد مقاومتی در هتل درویشی مشهد با حضور استانداران برگزار می شود آیا این مسئول می خواهد از درد مردم چیزی بفهمد ؟ ما مسئولینی می خواهیم که از گرسنگی مردم رنج ببرد وهم درد آنها باشد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها