استاد دانشگاه علامه طباطبایی:

دشمنی استکبار از جمهوری اسلامی بخاطر ایجاد اسلام ناب محمدی و مخالفت با نسل کشی اسلام دروغین و آمریکایی در ایران است

شریعتی با اشاره به تبعیت برخی سران کشورهای عربی از اسلام آمریکایی، گفت: این دولت‌ها به واسطه تبعیت از آمریکا به کشتار در بلاد اسلامی دست می‌زنند، انقلاب متاثر از اسلام مردم ایران با این نسل‌کشی مخالف بوده و همین موضوع باعث مخالفت ایادی کفر با ایران اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۰۹۵۴۹۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید صدرالدین شریعتی در اجتماع مردم ساری به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در امامزاده یحیی اظهار کرد: در روز 9 دی مردم ایران بار دیگر با آرمان‌های امام  و رهبری بعیت کردند و تجلی دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

وی با اعلام اینکه مردم ایران در حماسه 9 دی  از جریانات سیاسی کشور جلوتر بودند، تصریح کرد: مردم ایران ولایت‌مداری خودشان را به اثبات رساندند.

استاد حوزه و دانشگاه با اعلام اینکه دشمن در این 40 سال به صورت ویژه تلاش کرد که انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کند، افزود: طرح براندازی در دستور کار جریان فتنه بود اما هوشیاری مردم همه این فتنه‌ها را خنثی کرده است.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران متاثر از فرهنگ ناب محمدی است،گفت: غربی‌ها از گسترش اسلام ناب محمدی در جهان هراس داشتند در صورتی که مخالفتی با اسلام آمریکایی ندارند.

شریعتی با اشاره به تبعیت برخی سران کشورهای عربی از اسلام آمریکایی، گفت: این دولت‌ها به واسطه تبعیت از آمریکا به کشتار در بلاد اسلامی دست می‌زنند، انقلاب متاثر از اسلام مردم ایران با این نسل‌کشی مخالف بوده و همین موضوع باعث مخالفت ایادی کفر با ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان اسلام برای به نتیجه رساندن جریان فتنه در سال 88، افزود: همه تلاش آنها بعد از انتخابات این بود که جلوی حرکت رو به پیشرفت مردم ایران اسلامی را بگیرند، در جریان فتنه 88 دشمنان و افراد پیرو آنها به دنبال ضربه زدن به اصل ولایت فقیه بودند.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: مردم دیندار ایران اسلامی به تاسی از اسلام و ولایت فقیه پای کار آمده و همه نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را بر باد دادند، مردم در جریان فتنه و تحریم‌ها کنار انقلاب اسلامی ایران بودند.

وی در ادامه با اشاره به خصومت غربی‌ها نسبت به انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: ترامپ و یاران استکباری‌اش بدانند که مردم به پای اسلام و آرمان‌های امام  و رهبری ایستاده‌اند.

شریعتی با اشاره به مشکلات اقتصادی که توسط دشمنان خارجی و تعدادی از دشمنان داخلی برای ملت ایران ایجاد شده است، افزود: باید با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب این نقشه‌های شوم دشمنان هم خنثی شود.

وی با انتقاد از افزایش قیمت کالا همزمان با افزایش دلار و عدم کاهش آن پس از اقدامات انجام شده، گفت: نظارت‌ها در این بخش باید به صورت جدی‌تر انجام شود، باید با افرادی که نسبت به عرضه کالای که هیچ وابستگی به دلار نداشته و قیمت آن افزایش پیدا کرده است برخورد شود.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام اینکه قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی کشور به میدان آمده است، گفت: حرکت مقدس مبارزه با مفسدان اقتصادی قوه قضائیه با سرعت باید تداوم داشته باشد، نباید هراسی از برخورد با مفسدان اقتصادی داشت.

وی در پایان با اعلام اینکه در مبارزه با مفاسد الگوی ما امام علی(ع) است، گفت: روی این کره زمین جای فاسدان نیست و مردم ایران به خوبی این موضوع را درک کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار