مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فراهان اشاره به نقش آفرینی خواص در فتنه 88 گفت: خواص جامعه به عنوان شاخص و نشان دهنده سره از ناسره باید وظیفه خود را انجام دهند اما در فتنه ۸۸ برخی خواص نتوانستند مسیر درست را به مردم نشان ندادند و در این آزمون تجدید شدند..
کد خبر: ۹۰۹۵۴۸۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان، حجت الاسلام طاهریان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: زمانی که فتنه شکل می گیرد در ابتدا به شکل حق خودنمایی می کند و در واقع ماهیتش در ظاهر مشخص نیست و پیچیده است.
وی افزود: فتنه همانند گردباد قابل کنترل نیست و جوامع مختلف را به دشمنی و عدوات، فساد اموال و اعراض می کشاند. فتنه در ابتدا چهره قابل حق به جانب دارد و ساده لوحان را به سوی خود می کشاند تا این که مردم از ماهیت آن آگاه شوند ضربات متعددی می زند.
طاهریان اظهار کرد: فتنه در دو جریان مختلف براساس اختلافات است و ضررهای بر مردم می زنند، در برابر حوادث اجتماعی باید خوش بینی را کنار گذاشت و افراد پشت پرده را شناسایی و سوابق آن ها را بررسی کرد که این‌کار برعهده اندیشمندان و خواص هر زمان است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان گفت: اصولا هیچ اتفاق فرهنگی و سیاسی در کشور به وجود نمی آید مگر این که عللی داشته باشد و براساس واکاوی دست های پشت پرده نمایان‌ می شود.
وی با اشاره به پیش زمینه های فتنه 88 افزود: شکست خوردگان سیاسی که مدتی از قدرت و سیاست کنار رفته بودند دشمن آن ها را برای روز مبادا ذخیره کرده بود و علاوه بر این، نداشتن تقوا و داشتن شهوت قدرت مقام سبب فتنه ۸۸ شد و با بهانه تقلب وارد صحنه گردان فتنه 88 شدند.
طاهریان با اشاره به نقش آفرینی خواص در فتنه 88 ادامه داد: خواص جامعه به عنوان شاخص و نشان دهنده سره از ناسره باید وظیفه خود را انجام دهند اما در فتنه ۸۸ برخی خواص نتوانستند مسیر درست را به مردم نشان ندادند و در این آزمون تجدید شدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان با اشاره به سرمایه گذاری دشمن در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن در جنگ نرمی که سال 88 رقم زد نمایی شفاف از سرمایه گذاری فرهنگی استکبارجهانی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی را به نمایش گذاشت با این وجود و بازهم به رغم هشدارهای مقام معظم رهبری درخصوص هجمه فرهنگی دشمن امروز باز هم می بینیم که در عرصه فضای مجازی هیچ راهکاری برای غلبه بر این نبرد نرم از سوی مسئولان اندیشیده نشده است کمااینکه در حوادث دی ماه سال گذشته هم به عینه این غفلت ملموس بود.
وی با اشاره به لزوم توجه مسئولان به هجمه های دشمن در فضای مجازی اظهار کرد: مسئولان ما انگیزه قوی در این زمینه ندارند و واداده فرهنگ غرب هستند و این وادادگی زمینه نفوذ برای اعمال سیاست های فرهنگی غرب را باز کرد. ما با توجه به این که از فرهنگ غنی اسلامی برخوردار هستیم این توانایی را داریم اما متاسفانه مسئولان ما این انگیزه قوی را ندارند که بتوانند انجام دهند.
طاهریان با بیان اینکه بصیرت مردم سبب خنثی شدن فتنه 88 شد، گفت: در فتنه 88 برخی از مردم تصور می کردند، این جریان شاید یک جریان سیاسی صرف است اما وقتی متوجه شدند که دشمن و فریب خوردگان اعتقاد آنان را که ریشه در اعماق وجودشان است را نشانه رفته و مورد هجمه قرار داده اند با تمام وجود حماسه ماندگار ۹ دی را رقم زدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب با درایت و هوشمندی در جریان فتنه از آرای مردم در این انتخابات دفاع کردند و انقلاب را از اتفاقات بعدی نجات دادند.

ارسال نظرات