خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی :

هدف فتنه گران در سال 88 اصل نظام بود

مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی گفت: فتنه گران در سال 88 انتخابات را دست آویز آشوب خود قرار داده بودند ولی در واقع هدف آنها براندازی نظام بود.
کد خبر: ۹۰۹۵۴۷۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،  حجت الاسلام و المسلمین رضایی ، مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی در مراسم 9 دی شهرستان طبس که در محل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد گفت : از ابتدای تاریخ بشریت ،همیشه دو دسته افراد وجود داشته اند،عده ای موحد و یکتا پرست و عده ای کافرو هواپرست و فتنه گر.

 

وی افزود : در زمان حضرت موسی (ع) فردی به نام ثامری ب یک گوساله فتنه گری کرد،در زمان پیامبر اکرم (ص) هم عده ای از اصحاب حرفهایی به پیغمبر زدند و فتنه گری کردند و در زمان امیر المومنین (ع) هم عده ای دیگر مسیر مستقیم بشریت را منحرف کردند و کار به جایی رسید که حضرت علی (ع)گفت صبر کردم در حالی که استخوان در گلو و خار در چشم بودم.

 

رضایی خاطر نشان کرد:در فتنه 88 کسانی در مقابل ولایت ایستادگی کردند که کسی فکر هم نمی کرد وتا به امروز هم حاضر نشدند از ملت عذر خواهی کنند ولی بدانند که هیچ فتنه گر و دشمنی نمی تواند موتور محرک این انقلاب را از حرکت متوقف کند و در واقع فتنه گران در سال 88 انتخابات را دست آویز آشوب خود قرار داده بودند ولی در واقع هدف آنها براندازی نظام بود.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی تاکید کرد : در قضایای سال 88 دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند ،بودجه تصویب کردند،سفارت خانه ها از ماه ها قبل فعال شدند ، تحریم کردند و همه و همه تمام تلاش خود را کردند تا نظام را سرنگون کنند ،هشت ماه کشور را متلاطم کردند و خسارت ها به اموال عمومی و خصوصی زدندولی زمانی که در 6 دی ماه ،در روز عاشورا فتنه گران حرمت شکنی کردند،به خیمه های ابا عبد الله الحسین (ع) حمله کردند جمعیتی در 9 دی به صحنه آمد که شاید در هیچ 22 بهمنی به میدان نیامده بود و دشمن بداند که اگر امروز و یا در آینده هر فتنه ای بکنند شکست خواهند خورد.

 

وی گفت : امروزه دشمن نقشه های جدیدی کشیده است ولی ما باید هوشیار باشیم ،دشمن امروزه از زمین و آسمان ،از یمین و یسار حمله کرده ، تمام توان خود را بکار گرفته است تا نظام را ساقط کند، از فضای مجازی ،شبهه پراکنی ،ماهواره گرفته تا تحریم و جنگ در زمینه های متفاوت.

 

رضایی افزود : در دنیا انقلاب های مختلفی شکل گرفته است ولی به دو سال نکشیده ،شکست خورده است و این به خاطر آن است که آنها ولایت فقیه نداشته اند و امروز ما باید در تمام زمینه ها پیرو ولایت فقیه و قدردان خون شهدا باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار