کد خبر: ۹۰۹۵۴۵۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹
فرمانده سپاه فتح استان از خلق حماسه وحدت و حضور مردم شریف و انقلابی استان در تجمع نهم دی ماه، با صدور بیانیه‌ای تقدیر و تشکر کرد.
در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و ولایت مدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر آفریدید.

تجمع بزرگ مردم شریف و انقلابی استان به مناسبت حماسه بزرگ ۹ دی همگام با مردم سایر نقاط ایران اسلامی، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی است و شما با اراده بی نظیر خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتید.

شما با مشارکت فعال، با نشاط، فارغ از گرایش‌ها و سلایق متفاوت سیاسی، برای استحکام بنای رفیع انقلاب، متحد و یک دل به میدان آمدید و آمادگی خود را برای مشارکت بیش از پیش اعلام نمودید.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر‌های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.

ما بعنوان خادمین شما مردم فهیم و با بصیرت استان بر خود فرض می‌دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله العالی و شرکت در تحمع بزرگ ۹ دی، که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خدای منان مسئلت می‌نمائیم.
سرهنگ پاسدار حمید خرمدل
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
ارسال نظرات