خبرهای داغ:

برگزاری جلسات بصیرتی 9دی در مدارس شادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ؛ جلسات بصیرتی ۹دی با حضور‌ دانش اموزان در واحدهای آموزشی شهرستان و با سخنرانی کارمند پاسدار نیک نژاد فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خواهران شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۴۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

نیک نژاد دراین نشست پیرامون انتخابات سال 1388 و فتنه آن سال که از مهمترین عامل درپیروزی ملت ایران، داشتن بینش و بصیرت سیاسی، دینی و گوش دادن مردم مومن و ولایت مدار ما به فرمان ولایت بود مطالب ایراد و همچنین از چگونگی دفاع مردم از ارزشهای دینی و حضور پر شور و پر رنگ مردم در خیابانها مبنی بر محکوم کردن عوامل فتنه مطالبی را بازگو گردند.

در ادامه خواهر نیک نژاد بااشاره به اهمیت این روز برای مردم عنوان کرد : درسالهای گذشته به طور ویژه به مسئله فتنه ۹دی سال ۸۸ پرداخته می شد ،اما باتوجه به افزایش فاصله زمانی گذشت زمان سبب کمرنگ شدن این مهم می شود.

وی افزود : فتنه وفتنه انگیزی از بدو ایجاد انقلاب اسلامی ایران بوده وتنها در رابطه با انقلاب نیست بلکه مشکل اصلی استکبار بااسلام وهدفش ازفتنه انگیزی نابودی اسلام ومسلمانان است.

نیک نژاد درپایان اظهار کرد: نهم دی ماه روزی است که مردم مسلمان وانقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند <<پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکتتان آسیب نرسد>> به خوبی درعمل به آن معتقد وپایبند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها