خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه 9 دی روز انسجام، اتحاد و اتفاق، بیداری و هوشیاری ملت مسلمان ایران است گفت: امنیت و آرامش حق مسلم مردم جامعه است و خداوند نعمت امنیت را به رخ انسان می کشد و کسانی که امنیت مردم را بر هم بزنند، جرمی بزرگی مرتکب شدند.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۸۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبدالهی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان درمیان افزود: فتنه 88 و اقدامات فتنه گران در حقیقت فقط اسرائیل، استکبار و دشمنان وحدت اسلام را خوشحال کرد.


وی گفت: فتنه گران در دی ماه 88 شعارها و حرکت هایی را انجام دادند که کسی که عقل دارد آن را تایید نمی کند، آنان مسجد را سوزاندند و اموال بیت المال را نابود کردند.


وی تاکید کرد: نباید 9 دی به فراموشی سپرده شود بلکه باید همه ساله این روز بصیرتی را گرامی بداریم.


امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: بهانه تقلب در انتخابات ربطی به این اقدامات و شعارها نداشت و کسی که مدعی است در انتخابات تقلب شده باید از راه منطق و قانون موضوع را پیگیری کند لذا دود اقدمات فتنه گران به چشم تمام مردم و جامعه اسلامی رفت.


وی اظهار داشت: فتنه 88 شری بود که از آن خیری حاصل شد و مردم از هر قوم، مذهب و سلیقه به میدان آمدند و بیدار شدند و در جلوی دشمنان قرار گرفتند.


مولوی عبدالهی گفت: مسئولان نظام باید همیشه قدردان مردم بصیر و انقلابی و همیشه در صحنه باشند و صادقانه به آنان خدمت کنند و خواست های آنان را در حد مقدورات برآورده کنند.


وی ادامه داد: دشمنان می خواهند در صفوف مسلمین رخنه ایجاد کنند و به دنبال سلطه بر مسلمین هستند لذا آنها خیرخواه ما نیستند پس نباید در خط دشمنان قرار گرفت و با آنان هماهنگی و همراهی کرد.


وی با بیان اینکه 9 دی روز انسجام، اتحاد و اتفاق، بیداری و هوشیاری ملت مسلمان ایران است گفت: امنیت و آرامش حق مسلم مردم جامعه است و خداوند نعمت امنیت را به رخ انسان می کشد و کسانی که امنیت مردم را بر هم بزنند، جرمی بزرگی مرتکب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها