خبرهای داغ:
عده ای از دانش آموزان هم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در حال گرفتن عکس سلفی بودند و با لبخند های ایت الله عابدینی، سلفی گرفتن با بازیگوشی فرزندان انقلابی شیرینی خاصی به مراسم داده بود.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۸۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

خبرگزاری بسیج قزوین: مراسم با حضور مسئولان استانی رنگ و بوی دیگری گرفت، جامعه خبری استان فعال و پویا در حال گرفتن مصاحبه بودند، صف جالب بانوان رسانه، ازجمله خانم عظیمی، کشاورز،مهرداد،الیاسی و چگینی نمای زیبایی از رسالت خبر انقلابی را به نمایش گذاشته بودند.
۹دی روز حماسه سازی ملت ایران است و نکته جالب و قابل تامل این بود که استاندار و برخی مسئولان به جایگاه نرفتند و اکثر آنان در بین مردم حضور داشتند.
جمعیت با در دست داشتن پلاکارد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خاطرات را باز آفرینی کردند، پیرزنی با در دست داشتن عکس رهبر انقلاب با پشت خمیده وارد جمعیت شد و گفت:من آمده ام تا پیامی را به رهبر و دشمنانش بدهم که هنوز هم مادران این سرزمین زنده اند که جهان آرا و حججی ها پرورش دهند، هنوز هم ایستاده ایم و قد و قامت ما خمیده شده اما ایمانمان استوار و پا برجاست.
جانبازان عزیز در صحنه حضور داشتند، خبرنگاران با روحیه مثال زدنی برای سوژه خود مدیران استانی را انتخاب و به سراغ آنها می رفتند، ژست های مثال زدنی برای مسئولان جهت قرار گرفتن در قاب رسانه ها جالب توجه بود، آیت الله عابدینی، حاجی بابایی، فرمانداران و بخشداران ، اعضای شورای شهر، همگی حضور داشتند اما برای رفتن به جایگاه، آقای استاندار موافقت نکرد و به جای خویش حبیبی معاون اقتصادی استاندار را به جایگاه فرستاد، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم خبری نبود، احتمالا در تهران بودند.
پیرمردی با امضای طوماری که اقداماتی را از قوه قضاییه خواسته بودند گفت: نمی دانم با این امضا ها و طومارها کاری پیش می برند یا خیر! اما اتفاقاتی در فتنه رخ داد که هنوز زخم آن بر پیکر یک ملت التیام نیافته است.
برخی از روابط عمومی ها هم با عکاس های ویژه حضور پر صلابت مدیران را در قاب تصویر ثبت می کردند، تعریف و تمجید سید حسین حسینی گزارشگر سیمای قزوین از مامور انتطامی برای ورود به جایگاه و تصویر برداری و گزارش نویسی باعث خنده دوستان و همراهان شد.
خودروی جرثقیل خاور که برای تصویر بردار صدا و سیما در نظر گرفته شده بود به دلیل روغن سوزی برای آلودگی محیط زیست تمام تلاش خود را به کار بسته بود تا اینکه یکی از روحانیون حاضر با لحن طنز گونه گفت: هر چیزی که مضر به حال انسان باشد حرام است حتی اگر دود ماشینی که روغن سوزی دارد!
عده ای از دانش آموزان هم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در حال گرفتن عکس سلفی بودند و با لبخند های ایت الله عابدینی، سلفی گرفتن با بازیگوشی فرزندان انقلابی شیرینی خاصی به مراسم داده بود.
اسماعیل بخشی در پشت حفاظ های فلزی بلند فریاد می زد؛ برادر عزیز !آقای چگینی! مهمانان رسیدند نکنه می خوای ۱۴دی میزگرد بگیری! سردبیر خبرگزاری هم به طور مداوم صحنه میدانی را با خبرنگاران چک می کرد. حالت پرواز بهترین راه برای از دسترس خارج شدن بود.
یکی از نیروهای تامین با لحن محترمانه به بنده گفت: برای چی داری عکس می گیری ؟ گفتم؛ برای یادگاری! فریاد الله اکبر الله اکبر یکی از تجمع کنندگان توجهم را جلب کرد نزدیک شدم و چند عکس از وی گرفتم معلم دوران ابتدایی بود، ۳۰سال پیش او را دیده بودم! هنوز انقلابی مانده بود.

امثال ایشان امیدهای ما بزای ادامه انقلاب هستند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها