خبرهای داغ:
حضور خودجوش مردم در دی ماه ۸۸ در پاسخ به اهانتهای فتنه گران، چنان اثرگذار بود که حتی موجب شد، طراحان دروغ تقلب، با فرستادن سیگنال‌هایی برای مسوولان نظام، از آنها بخواهند با اغماض از کنار این تنش‌آفرینی ها بگذرند!
کد خبر: ۹۰۹۵۳۷۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، تجمع پرشور مردم انقلابی قزوین با حضور مسوولان استانی به مناسبت نهم دی ماه و به منظور تجدید میثاق با اهداف عالیه انقلاب اسلامی برگزار شد.
این مراسم همزمان با سایر استان های کشور در حالی برگزار شد که خاطره حضور خودجوش ملتی قهرمان علیه آشوبگران و سردمداران فتنه را به یاد می آورد.
حضور خودجوش مردم در دی ماه ۸۸ در پاسخ به اهانتهای فتنه گران، چنان اثرگذار بود که حتی موجب شد، طراحان دروغ تقلب، با فرستادن سیگنال‌هایی برای مسوولان نظام، از آنها بخواهند با اغماض از کنار این تنش‌آفرینی ها بگذرند! به پاسداشت این حضور مقتدرانه، امروز مردم استان قزوین نیز هم پای سایر شهرهای کشور باردیگر تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و امام و رهبر فرزانه خود را امری واجب دانستند.
با نگاهی به تاریخ پربار انقلاب می توان نتیجه گرفت این حضور پرشور و شعور که در تاریخ ۳۱ ساله انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود، نشات گرفته از بصیرت ملتی است که در خاک پهلوانان و در مکتب عاشورایی و حسینی رشد یافته اند.
همچنین این حضور شامل پیام‌های مقتدرانه ملتی غیور برای کسانی بود که ماهها کشور را گرفتار داغ نرسیدن‌شان به «ریاست» کردند.
تجمع و راهپیمایی عظیم ۹ دی، نشان داد ولی‌فقیه جایگاه و محبوبیت فراوانی در بین مردم دارد و این محبوبیت به قدری است که حتی بدون اشاره معظم‌له، میلیون‌ها ایرانی شیعه در اعتراض به هتک حرمت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و ولایت در روز عاشورا، به خیابان‌ها می‌ریزند و ضمن تجدید بیعت با امام حسین‌(ع) و ولایت فقیه خواستار ریشه‌کنی فتنه‌گرانی می‌شوند که به فکر تسلط به ایران با استفاده از حمایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس می باشند.
امروز نیز مردم استان قزوین هم پای سایر شهرهای کشور در نهم دی ماه ۹۷ بار دیگر ثابت کردند، به‌‌رغم حیله‌ها و نیرنگ‌های عمروعاص‌های دوران، بیدار هستند و اگر تاکنون‌ ریشه فتنه را از بیخ نسوزانده اند تنها به دلیل آن است که گوش به فرمان ولی امر مدبر خود دارند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها