مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :

بصیرت و آگاهی مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با بیان اینکه مردم در صحنه‌های مختلف حضور پر‌شور دارند، گفت:بصیرت و آگاهی مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت السلام علیمراد یوسفی در مراسم گرامیداشت حماسه نه دی که با همت حوزه 8 مقاومت بسیج شهرداری کرج و باحضور مسئولین در مسجد چهارده معصوم برگزار شد ، اظهار داشت : حماسه عظیم نه دی یک حرکت خودجوش مردمی بود که دست حق کاملا در این حرکت واضح و روشن بود.

بصیرت و آگاهی مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

وی افزود : یکی از حرکتهای خود جوش دیگر همین پیاده روی اربعین است که زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج ) با معرفی شخصیت امام حسین (ع ) دارد شکل می گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز با بیان اینکه متاسفانه بعضی ها در داخل نمی خواهند قبول کنند ،که سال 88 طراحی گسترده جبهه غربی ، عربی در کشور فتنه را به وجود آورد ، گفت : مقام معظم رهبری فرمودند که انتخابات بهانه است دشمنان اصل نظام را اشاره رفته اند.

یوسفی در بخش دیگر از سخنان خود گفت : مسولین ما قدر این مردم آگاه و بصیر را بدانند، این مردم بودند که در حماسه عظیم نه دی آمدند در صحنه و مشت محکمی بردهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.

وی خاطر نشان کرد : اگر مسئولین بروند وصیت نامه امام خمینی (ره) را مطالعه کنند ، متوجه میشوند که امام راحل این مردم را با مردمان زمان حضرت رسول خدا (ص )مقایسه کردند و این مردم را بهتر از مردمان زمان حضرت رسول می دانند ،و عده ایی الان باید شرمسار باشند که قدر این مردم بصیر و آگاه را نمی دانند.

وی افزود : بعضی از خواص با سکوت کردن خودشان به دشمنان نظام جمهوری اسلامی سواری دادند.

حجت الاسلام یوسفی گفت :بعضی ها در داخل با کارهایشان به ملت ، به دین،  به نظام و به ارزش ها خیانت کردند آنها سران فتنه شناخته شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با بیان اینکه سران فتنه مثل عروسک خیمه شب بازی بودند افزود : عوامل داخلی یک عروسک خیمه شب بازی بیش نبودند عروسک گردان بیرون از کشور بود.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد:امام راحل همیشه میگفتند ما می توانیم چرا امروزه بعضی از مسولین میگویند نمیتوانیم باید مدیرانی را از خارج از کشور بیاوریم بهترین مدیران در بین این مردم داریم ،مسئولین کمی هم به به مردم بنگردند و ببینند چه مدیرانی را دربین مردم داریم.

وی بیان کرد:در فتنه 88 مردم با بصیرت و آگاهی این فتنه را سرکوب کردند و نگذاشتند طراحی ها و نقشه های شوم دشمنان آسیبی به نظام جمهوری اسلامی بزند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : بیداری اسلام بعد از حماسه نه دی مردم با بصیرت ایران اسلامی شروع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها