خبرهای داغ:
همزمان با هفته بصیرت بسیجیان شهر معلم کلایه با امام جمعه این شهر تجدید بیعت با ولایت کردند.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۷۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،محسن شعبانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر معلم کلایه در این مراسم با تبریک هفته بصیرت اظهار داشت: فتنه سال 88 به بهانه انتخابات شروع ولی بعد از زمان کوتاهی مشخص شد که این فقط بهانه است و اصل نظام جمهوری اسلامی مورد نظر صد انقلاب و استکبار جهانی بود.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی را می توان روز تجدید میاق دوباره ملت قهرمان ایران با ولایت فقیه و رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی دانست که در آن به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت شد که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان این اصل اساسی کشور هستند.

شعبانی یادآور شد: ولایت فقیه را یک نعمت الهی است و باید قدر این انقلاب را بدانیم و شکر گذار این جلوه الهی باشیم چرا که امروز آسایش و امنیتی را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهر معلم کلایه نیز با تبریک هفته بصیرت گفت: حماسه 9 دی را می توان روز تجدید میاق دوباره ملت قهرمان ایران با ولایت فقیه و رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی دانست که در آن به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت شد که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان این اصل اساسی کشور هستند.

وی خاطر نشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ تاکید اصلی رهبر انقلاب بر مدارا، بردباری و جذب حداکثری برای حفظ منافع مردم و نظام بود، اما وقتی این راه‌ها نتیجه نداد، با روشنگری‌های ایشان ملت به صحنه آمدند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

حسینی در خاتمه عنوان کرد: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها