خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حماسه 9 دی سال 88 روز میثاق و وحدت امت با آرمان امام خمینی (ره) و شهدا بود.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۷۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

 هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای فرهنگی شهرستان که به مناسبت گرامیداشت ۹ دی برگزار شد گفت:  یکی از روزهای مهم در تاریخ که ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در مسیر انسجام و وحدت ملی قدم برداشتند و از هرگونه چندگانگی و اختلاف انزجار خود را اعلام کردند همین نهم دی ماه سال 88 بود.

جمالی پور افزود: به نوعی در این روز مردم ایران با همه سلایق و علایق گوناگون در اقشار مختلف با امام راحل و شهدای انقلاب  پیمان بستند و در مسیر انسجام بخشی تجدید میثاق کردند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: باید  این روز را به عنوان یک سمبل ملی خواند و به عنوان روزی  برای خنثی شدن دسیسه های دشمن یاد کرد. لذا ما می بایست همیشه این روز را به عنوان روز وحدت و انسجام یاد کنیم و از هرگونه جریانی که موجب آسیب به منافع و آرمان های امام راحل می شود، جلوگیری و ایستادگی کنیم. لذا همه ما باید در این مسیر قدم برداریم زیرا به دنبال حفظ و سیانت از نظام اسلامی هستیم.

وی بیان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و در این سالها ظلم بسیاری متحمل شدیم و کمتر از دستاوردهای انقلاب سخن گفتیم، این موضوعی است که باید در این ایام به آن پاسخ داد و گفت که چه برای کشور ما رقم خورده است.

جمالی پور با اشاره بر اینکه بعضی از اتفاقاتی که در مقابله با عملکرد حوزه علمیه  برای کشور ما رقم خورده قابل مقایسه با دشمنی ها نیست، افزود: علیرغم تحریم ها و دسیسه ها از روز اول مورد تهدید و تهمت دشمنان و استکبار جهانی بودیم ولی هرچه گذشت غلبه ما بر آنان بیشتر شد.

معاون استاندار تهران در پایان متذکر شد : در کنار همه تهدید ها باید دستاوردهای اقتصادی و صنعتی ایران را برای سایر کشورها تعریف کرد. ما به عنوان منتقدان این نظام اگر بخواهیم صحبتی به میان آوریم  می بایست این موضوعات را برای مردم تحلیل کنیم سپس به ایرادات موجود بپردازیم. چون دشمن تمام ظرفیتش را بسیج کرده تا ثابت کند هیچ گونه دستاوردی این نظام و انقلاب برای ما نداشته است.

پس باید در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هر آنچه حاصل شده را باید برای خانواده های خود شرح دهیم و از خانه به افزایش آگاهی کمک کنیم.

ارسال نظرات