پیام فرمانده سپاه 15 خرداد به مناسبت حماسه ۹ دی

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه پانزده خرداد به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی‌ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۶۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با گرامیداشت نهم دی ماه پیامی به همین مناسبت صادر کرد، متن این پیام به شرح ذیل است:

حماسه عظیم روز نهم دی‌ماه تجلی پایداری و پایمردی ملتی فداکار و خداجو و برگ زرینی دیگر از دفتر پرافتخار نظام جمهوری اسلامی است و اوج این عظمت زمانی متجلی شد که به برکت حضرت سیدالشهدا(ع) و با بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران، بساط فتنه‌گران جمع شد.

9دی، گامی بلند به سمت ظهور، روز اتحاد ملت بزرگ ایران در مقاطع حساس و روز حمایت ملت ایران از خون شهدا حول محور عالمی آگاه و شجاع است که در این روز دست الهی مانند همیشه به یاری ملت بصیر ما آمد و با عمل به هنگام ایشان، فتنه‌ای دیگر از انقلاب اسلامی دفع شد.

اینجانب به نمایندگی از بسیجیان دیار 15 خرداد اعلام می‌دارم که بسیجیان ما آمادگی دارند در خرمشهرهای پیش رو با توکل بر خداوند متعال، راه انقلاب را در دهه های بعدی پیش برده و نقشه‌های شوم دشمن را در هر نقطه‌ای از جهان نقش بر آب نمایند./#

ارسال نظرات
آخرین اخبار