خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان خبر داد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: در هشت ‌ماهه اول سال جاری، یک هزار و 935 شغل برای مددجویان تحت حمایت استان همدان ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۵۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶

ایجاد 1935 شغل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدانشهرام عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در هشت ‌ماهه اول سال جاری، یک هزار و 935 شغل برای مددجویان تحت حمایت استان همدان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 33 میلیارد و 497 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت ارائه‌ شده است، ادامه داد: 1935 مددجو این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه 601 مورد وام به مبلغ 7 میلیارد و 868 میلیون تومان از منابع داخلی بوده است، گفت: یک هزار و 334 مورد تسهیلات نیز به مبلغ 25 میلیارد و 629 میلیون تومان از منابع بانکی پرداخت ‌شده است.

وی با بیان اینکه 402 خانواده از ابتدای سال به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج‌ شده‌اند، گفت: بیشترین فرصت‌های شغلی مددجویان در استان در زمینه دام‌پروری بوده است.

عابدی گفت: از ابتدای سال 38 هزار و 81 مورد نظارت فنی توسط ناظران این نهاد از طرح‌های ایجادشده توسط مددجویان انجام ‌شده است، همچنین 40 درصد از اشتغال ایجاد شده در شهرها و 60 درصد در روستاهای همدان بوده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 846 مورد تسهیلات با مبلغ 22 میلیارد و 808 میلیون تومان به مددجویان در هشت‌ماهه سال گذشته پرداخت ‌شده است، ادامه داد: تسهیلات ارائه ‌شده به مددجویان در هشت ‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل با 47 درصد رشد همراه بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات