عضو سابق شوراي شهر تهران گفت:دشمني دشمنان با ملت ايران به دليل اعتقادات،مكتب وايدئولوژي است كه همواره سبب ترس دشمن شده است.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاري بسيج، مهدي چمران در مراسم گراميداشت ٩دي در جمع مردم زنجان إظهار كرد:هدفي كه دشمن برأي فتنه ي ٨٨تدارك ديگه بود،نقشه اي از قبل تعيين شده بود.

وي با بيان اينكه انقلاب إسلامي از عاشورا شروع شده است،افزود:رمز پيروزي ملت عظيم ايران با يا حسين(ع) گره خورده است و همين امر سبب پيروزي هاي بزرگتر شده است و باعث مي شود كه ملت هاي مسلمان بيشتري به سوي ما مي آيند.

عضو سابق شوراي شهر تهران ادامه داد:جمهوري إسلامي خاري در چشم دشمنان است و از ابتداي شروع آن فتنه هايي نظير كودتاي مخملي،جنگ تحميلي،كودتا وحمله ي نظامي به منظور تضعيف انقلاب اسلامي به كار گرفته شده است.

وي خاطر نشان كرد:انقلاب إسلامي و مكتب تشيع با خون سرخ  امام خميني(ره) تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد يافت.

چمران خاطر نشان کرد:امروز هم دشمني ها وجود دارد و  مسئله هسته اي بهانه اي دست دشمن است كه در اصل مشكل آنها با مكتب وحكومت إسلامي ماست.

وي اظهار کرد:ارزش و اعتبار انقلاب اسلامی و جمهوري اسلامي به خاطر رهبري هوشمندانه،اعتقادات وبصيرت ملت ايران است كه بايد درس عبرتي برأي آيندگان باشد.

وي با اشاره به مصون نبودن رهبري و شهدا از حمله ي دشمنان، بيان كرد: دشمن حتي در شهادت برخي از شهدا شبهه هايي إيجاد كرد تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده وسست كند.

وي در پايان افزود:همه ي مردم و مسئولين بايد وظيفه ي خود را به خوبي انجام دهند و همين مسئله سبب موفقيت ملت و جامعه خواهد شد.

ارسال نظرات