خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مهاباد برگزار شد

با حضور پرشور مردم مهاباد مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع مهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۱۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، در این مراسم که با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی مهاباد و روحانیون، مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع  این شهر برگزار شد.

قلی‌زاده مدرس کشوری با اشاره به روند شکل گیری انقلاب اسلامی به نقش بی بدیل و تعیین کننده مردم در پیروزی و استمرار انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن از همان ابتدای کار با اسلامیت انقلاب مردم مسلمان ایران سر عناد داشته و دارد و این دشمنی تا زمانی که انقلاب ما داعیه اسلامیت داشته باشد ادامه خواهد یافت.

این استاد دانشگاه با بازخوانی وقایع مختلف در طول حیات چهل ساله انقلاب اسلامی به حوادث و فتنه انگیزی‌های دشمنان داخلی و خارجی در ابتدای انقلاب و تحمیل جنگ نابرابر ۸ ساله اشاره کرد و افزود: در تمامی این حوادث مردم با ولایت‌پذیری تام از رهبری انقلاب، پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

وی با بیان این نکته که مردم انقلابی ایران اسلامی علی رغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، گفت: مردم ثابت کرده‌اند که تا پای جان بر سر عهد و پیمان خود با امام و رهبری خواهند ماند و این واقعیت در بحبوحه حوادث سال های ۷۸ و ۸۸ نمود عینی پیدا کرد.

قلیزاده ضمن بازگویی برخی حوادث و اتفاقات در این دو مقطع از تاریخ انقلاب به تغییر روش دشمن در مقابله با مردم ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان به خوبی دریافته اند که نای مقابله سخت با ملت مسلمان ایران را ندارند و از این رو به فتنه انگیزی ها و دسیسه چینی های رسانه ای و نرم روی آورده اند تا جایی که در فتنه ۸۸ برخی از خواص نیز در دام آنها گرفتار شدند.

وی در این باره افزود: به تعبیر رهبری نمره مردم در مقابله با فتنه ۸۸ به مراتب از خواص بهتر بود و ملت با بصیرت و موقع شناسی بی‌بدیل خود درس فراموش نشدنی به خواص بی‌بصیرت و دشمنان داخلی و خارجی دادند.

این مراسم با قرائت بیانیه سراسری و شعار های کوبنده حضار در تائید مفاد آن به پایان رسید

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار