بیانیه روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه مهرستان در راستای حماسه نهم دی:
ما انقلاب کردیم تا واقعیت ها را تغییر دهیم نه آنکه آنها را بپذیریم، انقلاب ما انقلاب آرمانهاست نه انقلاب واقعیت ها،لذا کسانی که در سال ۸۸ خواستند به بهانه انتخابات دشمن را به اهدافش برسانند کسانی بودند که به پارامترهای قبل از انقلاب برگشتند.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه مهرستان در راستای گرامیداشت ۹ دی ماه بیانیه‌ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: دشمنان با اقتدار جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند و هرچه عنصر و مایه قدرت در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد دشمن با آن مخالف است،

دشمن با تظاهرات‌های قبل از نهم دی ماه موافق بود، با نابودی آرمان‌های حضرت امام رهبر کبیر انقلاب موافق بود، اما با حمایت‌های مردمی ۹ دی از انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام مخالف است و تا زمانی که این همبستگی مردمی باشد.

دشمنان به آرزوهایشان نخواهند رسید.
انقلاب اسلامی شباهت‌های زیادی به انقلاب حضرت موسی و آله دارد مردم ایران تازمانی که اعتقاد راسخی به آیه ان معی ربی سیهدین داشته باشند همواره تنها نمی‌مانند و یاری خداوند متعال را خواهند داشت همانگونه که شهید چمران فرمودند: ما انقلاب کردیم تا واقعیت‌ها را تغییر دهیم نه آنکه آن‌ها را بپذیریم.

انقلاب ما انقلاب آرمانهاست نه انقلاب واقعیت ها، لذا کسانی که در سال ۸۸ خواستند به بهانه انتخابات دشمن را به اهدافش برسانند کسانی بودند که  به پارامتر‌های قبل از انقلاب برگشتند.

بسیجیان ناحیه مقاومت مهرستان اعلام می‌دارند که حماسه نهم دی ماه ۸۸ نشان داد که همچنان خط قرمزشان باپارمتر‌های قبل انقلاب پررنگ است و بدنبال تفکرات غربی نیستند و مصداق آیه انکم قوم تجعلون نیستند و همواره همراه انقلابی هستند که کارش سرنگون کردن فرعون هاست.
ارسال نظرات