فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی گفت: ما با وجود رهبری امام خامنه ای مدظله العالی) و با هوشیاری از غبار این فتنه ها عبور خواهیم کرد چرا که مردم ما با بصیرت هستند و راه خودشان را نسبت به فتنه گران مشخص کرده اند و پیرو ولایت فقیه حرکت می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در مسجد حضرت ابلفظل العباس(ع) شهرستان زاهدان با حضور پرشور مردم و بسیجیان برگزار شد.
 
در این مراسم سردار رمضان ابراهیمی آتانی، فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت : دشمنان در فتنه ۸۸ دشمنان با هدف براندازی و راه اندازی انقلاب رنگی قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشتند، فتنه گران خارجی و داخلی با مطرح کردن تقلب در انتخابات قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند.

وی افزود: این بصیرت و روشنگری مردم بود که در فتنه ۸۸ مانع رسیدن به این هدف شوم دشمنان داخلی و خارجی گردید چرا که مردم با مشخص کردن راهشان از عوام و خواص مشخص کردند  پیرو ولایت عمل کردند و حماسه نهم دی ماه را رقم زدند.

سردار آتانی ادامه داد: مردم ایران پیرو ولایت فقیه عمل کردند چرا که مقام معظم رهبری با مشخص کردن راه و هدف این دشمنان و مشخص کردن عوام و خواص رو شنگری کردند.

فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان بیشترین تخریب در فتنه ۸۸ را از سوی عناصر ضد انقلاب و دلخور نظام دانست و بیان کرد: هر چند مقام معظم رهبری مهلت بازگشت به انقلاب و باز شماری آرای مردم را دادن ولی هدف فتنه گران براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که نظیر آن انقلاب های رنگی بود که دشمنان با فتنه اندازی در بین مردم در دیگر کشور ها همسو با خودشان اجرا کرده بودن و تصورشان این بود که در ایران هم می توانند چنین طرحی را پیاده کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما با وجود رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) و با هوشیاری از غبار این فتنه ها عبور خواهیم کرد چرا که مردم ما با بصیرت هستند و راه خودشان را نسبت به فتنه گران مشخص کرده اند و پیرو  ولایت فقیه حرکت می کنند.
ارسال نظرات