فرمانده سپاه ثارالله کرمان تحریم‌ها را یک اقدام غرب از بعد انقلاب و هنگام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عنوان کرد
کد خبر: ۹۰۹۵۲۹۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در سخنانی بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی ملت ایران را ستود و اظهار داشت: وقتی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد، بحث نفوذ طراحی شد و چه بسا افرادی که قائل به ارزش‌ها و انقلاب هم نبودند، برنامه‌ریز شدند و به دنبال جریان فتنه بودند که در موارد متعدد این بلوا و آشوب را طراحی کردند.

وی افزود: امید به موج سبز آن هم با ترفند تقلب در انتخابات برای استکبار و منافقان و دشمنان داخلی قرار گرفت تا جایی که موفق نشدند و اقدام به هتک حرمت‌ها هم کردند.

سردار ابوحمزه ابراز داشت: همین افراد نفوذی ارتباط با آمریکا را پیشنهاد کرده و حرفشان با نفوذ خود تغییر قانون اساسی و نظام اسلامی بود.

وی گفت: حتی شورای نگهبان را به نظارت استدلالی فرا می‌خواندند نه نظارت استصوابی و مبحث حذف سپاه و بسیج را پیش کشیدند و تا جایی پیش رفتند که در ۱۸ تیر سال ۷۸ براندازی نظام و ایجاد جمهوری دموکراتیک را برنامه می‌دادند، اما این ملت ایستاد و برنامه ۱۰ ساله آن‌ها که از سوی آمریکا و سلطنت طلب‌ها و منافقان طراحی می‌شد نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تحریم‌ها را یک اقدام غرب از بعد انقلاب و هنگام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عنوان کرد و بیان داشت: شدت تحریم‌ها پس از ناامیدی آمریکا در فتنه دی ۸۸ بود که در ۹ دی ۸۸، ده‌ها میلیون نفر به صحنه آمدند و جواب را به بدخواهان نظام دادند و سران فتنه اعلام کردند ابطال انتخابات انجام شود.

ابوحمزه گفت: رهبری معظم نظام همه راهکار‌های لازم را به مسئولین دادند، اما بحث شخص در انتخابات نبود، بلکه این‌ها طرح براندازی نظام را داشتند.

وی نفوذ، استحاله و تغییر و براندازی نظام را مراحل طراحی دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمن با بصیرت و آگاهی مردم ناکام ماند، اما آنچه مهم است کشوری که در خیلی مسائل مهم و حیاتی جزو پیشرفته‌ترین کشور‌های جهان است و منابع، امکانات دارد نباید در مشکلات اقتصادی مردم در رنج باشند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:فارس
ارسال نظرات