امام جمعه انار:

نهم دی ماه ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم استوار است

امام جمعه شهرستان انار در مراسم سالروز نهم دی ماه که در مقابل مسجد صاحب الزمان انار برگزار شد گقت : حماسه نهم دی ماه ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم استوار است .
کد خبر: ۹۰۹۵۲۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبر گزاري بسيج از كرمان؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در مراسم سالروز نهم دی ماه که در مقابل مسجد صاحب الزمان برگزار شد به عواملی که باعث ایجاد حماسه نهم دی ماه شد اشاره کرد و گفت: مشارکت چهل میلیونی مردم در انتخابات، جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان به ویژه بی بی سی؛ خط گرفتن کاندیدا‌های شکست‌خورده از بیگانگان، توهین فتنه گران به ارزش‌های اسلامی، شعار‌های ضد نظام اسلامی و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی منجربه حماسه یوم الله نهم دی ماه سال ۸۸ شد.

حجت الاسلام منتظری گفت:: حماسه نهم دی ماه نشان داد نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در ایران نهادینه شده و مردم بر اساس مبانی اعتقادیشان حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌دانند، چون در پناه این نظام است که به بقیه واجبات هم عمل میکنند.

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت: حماسه نهم دی ماه نشان داد که دین و ارزش‌های دینی در جامعه نقش مهمی داشته و در طول تاریخ هر گاه ایران در معرض تهاجمات قرار گرفته آنچه باعث وحدت ملی ایرانیان می‌شده دین اسلام و آموزه‌های شیعی بوده است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه سخنانش گفت: حماسه نهم دی ماه نشان داد مردم ایران رشد سیاسی داشته و فریب بیگانگان را نمی‌خورند.

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت: حماسه نهم دی ماه نشان داد که هر جریانی و فردی که از حمایت دشمنان اسلام اعم از آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی برخوردار باشد محکوم به شکست است.

وی افزود: در جریان فتنه سال ۸۸ سران کاخ سفید به صراحت از سران فتنه حمایت می‌کردند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه گفت:: از جمله درس‌های حماسه نهم دیماه، اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که حاصل خون صد‌ها هزار شهید است لذا بر همه واجب است که از این نظام الهی حفاظت و صیانت کنند.

حجت الاسلام منتظری گفت: امنیت کشور یک ارمغان بسیار بزرگ است که باید در حفظ آن تلاش کرد.

وی گفت: حماسه نهم دی ماه ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم استوار است.

وی در ادامه افزود: دشمن جنگ رسانه‌ای شدیدی را برعلیه انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی آغاز کرده و می‌خواهد جامعه را به سمت بی‌دینی و لا ابالی گری، بی عفتی و بی غیرتی سوق بدهد.

وی در پایان گفت: فصل الخطاب بودن بیانات، ولی فقیه و رهبر حکیم و بیدار انقلاب اسلامی در اعتماد نکردن به دشمن، نظر داشتن به اقتصاد مقاومتی و استفاده ازتمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی باید همیشه مدنظر باشد.
ارسال نظرات