مردم ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور، بصیرت و میثاق امت با ولایت را در راهپیمایی یوم‌الله ماندگار ۹ دی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۸۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان،  صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای اداری ، شورای تامین ، معتمدین ، دانش آموزان ، دانشجویان ، بانوان و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان مهرستان در محل مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد : ۹ دی ماه اعلام وفاداری ملت فرهیخته ایران به اصول اسلام است و دشمنان انقلاب باید بدانند که هرگاه مردم همیشه در صحنه انقلابی ایران نسبت به اصول اسلام، آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه احساس خطر کنند، تحمل نکرده و واکنش نشان خواهند داد.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی افزود : ایمان، بصیرت، وحدت و ولایت چهار عنصر مهم در حماسه 9 دی بود و خفت و خواری دشمنان نظام در چنین روز بزرگی یک بار دیگر برای جهانیان ثابت شد.

سرهنگ غلامرضا شعیبی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ایرانشهر نیز در این مراسم گفت : 9دی روز میثاق مردم با نظام و ولایت است. دشمن در 9 دی سعی داشت انقلاب و اسلام را مورد هدف قرار دهد و بدنبال خشکاندن ریشه های اسلام در ایران بود که با حضور به موقع مردم این دسیسه دشمن نیز خنثی شد.

وی عنوان کرد : قطار انقلاب در حال حرکت است، با اقتدار مسیر خود را طی می کند.

شعیبی تصریح کرد : اگر امروز ما هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردیم به واسطه جوانان این مرز و بوم است، در حوزه دفاعی و موشکی حرف اول را ما میتوانیم بزنیم.

وی ادامه داد : انتخاباتی در کشور برگزار شد و مردم با حضور خود حماسه های سیاسی دیگری خلق کرده و دشمن را نا امید کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان هم در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد : حضور مردم در حماسه 9دی 88 نشان داد که همچنان خط قرمزشان با پارامترهایی زمان شاه کمرنگ نشده و به دنبال تفکرات غربی نیستند.

وی با اشاره به اینکه، در هر انقلابی همانگونه که شهید چمران فرمودند، ما انقلاب کردیم تا واقعیت ها را تغییر دهیم نه آنکه آنها را بپذیریم خاطرنشان کرد : انقلاب ما انقلاب آرمانهاست نه انقلاب واقعیت ها، کسانی که در سال88 خواستند به بهانه انتخابات دشمن را به اهدافش برسانند کسانی بودند که برگشتند به پارامترهایی قبل از انقلاب اما آنچه برای یک انقلاب مهم است تغییر عقاید قبل از انقلاب است.

وی عنوان کرد : تا زمانی که این همبستگی انقلابی مردم باشد، دشمن نمی تواند به آرزوهایش برسد ، انقلاب حضرت امام یا انقلاب اسلامی شباهت های زیادی به انقلاب حضرت موسی (ع) دارد.
ارسال نظرات