مصطفی برزگر
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
دکتر نائینی ، اظهار کرد: پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ فضایی تبلیغی علیه کشور شکل گرفته بود تا نظام را با چالش روبرو کند و دشمنان نظام ، نتیجه انتخابات را بهانه کردند ولی هدف اصلی آنها سقوط نظام و حذف رهبری بود ولی مقام معظم رهبری با تمام قوا در مقابل زورگویی دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند حق مردم ناحق شود
کد خبر: ۹۰۹۵۲۸۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، "علی محمد نائینی"، مشاور فرمانده سپاه پاسداران در حماسه 9 دی  در اجتماع مردم ایلام در مصلی بزرگ این شهرگفت : دشمنان نظام اسلامی ،  از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و تا کنون ،  شیوه های مختلفی را برای ایجاد تفرقه و دو دستگی در بین مردم و اقوام در پیش گرفته تا بتوانند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند..

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ،در سال  ،۵۷ نظام دو قطبی  و لیبرال حاکم بر جهان را به چالش کشید و همین عامل باعث شد سردمداران غرب و شرق به مخالفت با این نهضت برخیزند.

دکتر نائینی بیان داشت: تلاش برای ایجاد عدالت ، حمایت از مظلومان و استکبار ستیزی ، از مهمترین مولفه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همین امر باعث شده است در کشورهای زیادی از جمله کشور یمن ، عراق ، سوریه و ... به تبعیت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، و با تقویت روحیه استکبار ستزی خود ، به مقابله با کشور های استکباری بپردازند..

مشاور فرمانده سپاه اظهار کرد:  صدها گروهک سیاسی و استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی  بسیج شده اند و با گرفتن انرژی از نیروهای انقلابی سعی در حذف این نظام داشتند ولی آحاد مردم با تبعیت از ولایت فقیه اجازه ندادند خطر جدی بر کیان انقلاب وارد شود.

وی با اشاره به توطئه دشمنان داخلی و خارجی در سال ۸۸ گفت: پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ فضایی تبلیغی علیه کشور شکل گرفته بود تا نظام را با چالش روبرو کند و دشمنان نظام ،  نتیجه انتخابات را بهانه کردند ولی هدف اصلی آنها سقوط نظام و حذف رهبری بود ولی مقام معظم رهبری با تمام قوا در مقابل زورگویی دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند حق مردم ناحق شود.

دکتر نائینی افزود: عوامل داخلی استکبار نیز به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به چالش جدی کشاندند و در شرایطی که تشخیص وضعیت برای مردم سخت بود چون یک طرف این ماجرا و دعوا افرادی از داخل نظام و همراهان امام در انقلاب بودند و این تردیدهایی را ایجاد کرد.

وی یاداور شد: این توطئه نیز با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای انقلابی خنثی شد و امروز کشورمان ۴۰ سالگی خود را در اوج اقتدار جشن خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار