خبرهای داغ:
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی رهبر معظم انقلاب این سکان‌دار کشتی انقلاب و امام امت بود که استوار و با صلابت انقلاب را رهبری کرد و مردم و بسیجیان با لبیک به فرمان رهبری به میدان آمدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۷۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

صلابت و استواری مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام نوروزی در همایش بصیرت ۹ دی  در نهاوند اظهار داشت: هیچ وقت دشمنان انقلاب و جبهه کمونیسم فکرش را نمی‌کردند که چنین انقلاب شیعی و ولایی در آن برهه‌ استراتژیک در ایران اسلامی شکل بپذیرد.

وی با اشاره به موقعیت حساس ایران اضافه کرد: از آنجایی که ایران بر سر چهارراه جهان قرار گرفته و از جایگاه تأثیرگذاری برخوردار است فکر نمی‌کردند ایرانی که تمام تاخت و تازهای جنگ جهانی اول و دوم و مذاکرات نهایی آن در اینجا صورت می‌گرفت و ختم می شد مقاومت کند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آنها فکر می‌کردند که این انقلاب در همان روزهای اولیه شکست می‌خورد و اعتقاد داشتند ایرانی که بر مبنای فکر نوین و اجتهادی حضرت امام (ره) پایه‌ریزی شده است نباید ادامه حیات بدهد، اما انقلاب راه خود را ادامه داد.

وی گفت: درست است که ما ۱۹۰ هزار شهید و ۶۷۲ هزار مجروح دادیم اما بعد از هشت سال جهان به مظلومیت ایران اعتراف کرد و این ایران بود که هم در حوزه نظامی و هم در حوزه سیاسی پیروز شد.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه این حرکت تاکتیکی دشمن بود که جبهه‌ها ساکت شد اما توطئه‌ها تمام نشد، عنوان کرد: هم آمریکا و هم انگلیس و هم شوروی سابق سعی کردند همچنان علیه انقلاب ایستادگی کنند، در حالی که از یک طرف به نیروهای نفوذی دو تابعیتی و احزاب انحرافی امید بسته بودند و از طرفی دیگر به ایجاد اغتشاش و هرج و مرج امید داشتند اما خداوند این انقلاب را نگه داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که آمریکا آغاز کرد تهدیدهای نرم بود و در همین راستا اعتراض‌های نمادین را در خیابان‌ها طراحی کردند و آنچه که در سال ۷۸ و بعداً در سال ۸۸ رخ داد در حوزه انقلاب اسلامی، یکی از پارامترهای تهدیدهای نرم است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مسیحیت لیبرال اضافه کرد: یکی از مراکزی که در فتنه ۸۸ نقش داشت مسیحیت لیبرال بود، آمریکا با کشورهای دیگر تمام تمهیدات خود را بکار گرفتند تا احمدی نژاد در انتخابات پیروز نشود و علت آن چیزی بود که به عنوان بنیادگرایی مطرح شده بود.

وی در ادامه گفت: در قضیه برجام امتیازاتی از ما گرفتند اما در مقابل نه تحریم برداشته شد و نه ما به آن مرحله هسته‌ای رسیدیم و نتیجه این شد که ۶ هزار دانشمند هسته‌ای از نیروگاه‌های ما بیکار شدند.

نوروزی  در ادامه با اشاره به مهمترین اهداف دشمنان در فتنه ۸۸ افزود: اختلاف‌افکنی بین جریان‌های انقلابی در ایران، طرح تشکیل دولت وحدت ملی، ایجاد شکاف بین نیروهای انقلابی از جمله سپاه، ارتش و...، القاء ناکارآمدی دولت وقت، برجسته‌سازی نارضایتی اصولگرایان در سیاست‌های دولت وقت، تضعیف شورای نگهبان،  متهم کردن مجلس به محدود کردن فضای انتخاباتی، ایجاد تردید در سلامت انتخابات  و... از جمله این اهداف بود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب این سکان‌دار کشتی انقلاب و امام امت بود که استوار و با صلابت انقلاب را رهبری کرد و مردم و بسیجیان با لبیک به فرمان رهبری به میدان آمدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز ما بسیج، سپاه و نیروی انتظامی را داریم و این یعنی قدرت انقلاب اسلامی که رو به پیشرفت و پیروزی است و قطعاً این مقاومت‌ها انقلاب را حفظ کرده و پیش خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات