حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد حرکت فتنه گران به جایی رسید که آنان با امام حسین(ع) دشمنی کردند البته مردم به آنان تو دهنی زدند البته نهم دی ماه تجلی قدرت هست در حالی که دشمنان طی  نه ماه شعارهای ملی و مذهبی مردم را عوض کردند ولی مردم به موقع وارد صحنه شدند و دشمنان عقب نشینی کردند .
کد خبر: ۹۰۹۵۲۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, مراسم یوم الله نهم دی ماه در کوهبنان با حضور امام جمعه ،فرماندار ،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و فرماندهی انتظامی شهرستان دادستان و ریاست دادگستری ،جمعی از مسوولان اجرایی و قضایی ،فرماندهان نظامی و انتظامی ،بسیجیان، خانواده های معزز شهیدان ،جانبازان ،ایثارگران و گروهای مختلف مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در حسینه قمر بنی هاشم برگزار گردید.

 در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت در روز میثاق با ولایت قرار داریم لذا در این روز تجدید پیمان با راه نورانی حضرت امام(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری مد ظله العالی داریم که در سال های پر از التهاب با رهبری های پیامبر گونه کشتی انقلاب را هدایت نمود .

وی ابراز داشت حماسه نهم دی حماسه همگانی است که باطل السحر فتنه گران بود که یادآور حضور مردم در جریان پیروزی انقلاب است. 

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد بصیرت رمز زنده نگه داشتن و برجسته و ممتاز شدن این روز بود حضور سرنوشت ساز مردم انقلابی و بیدار این روز را ماندگار نمود .

وی بیان داشت گاهی توده مردم جلوتر از خواص حرکت می کنند لذا نهم دی تجلی قدرت خداوند بود در حالی که همه دشمنان با هم بودند و پول ها هزینه کرده بودند و رسانه ها در خدمت آنان بود یک قدرت آنها را در هم شکست که قدرت خداوند بود که از دستان مردمی آگاه بیرون آمد .

ایشان افزود روح ایمان ،ولایت و حسین بن علی،روح ولایت ائمه اطهار مردم ایران اسلامی را حمایت کرد که حرکت عاشورایی و حسینی شکل گرفت و دشمنان احمق را خوار کرد .

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد حرکت فتنه گران به جایی رسید که آنان با امام حسین(ع) دشمنی کردند البته مردم به آنان تو دهنی زدند البته نهم دی ماه تجلی قدرت هست در حالی که دشمنان طی  نه ماه شعارهای ملی و مذهبی مردم را عوض کردند ولی مردم به موقع وارد صحنه شدند و دشمنان عقب نشینی کردند .

وی ابراز داشت حرکت مردم در شرایط غبار آلود از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است که مردم از حق حمایت کردند اینجاست که باید قدردان حضور مردم بود گرچه دست هایی در کار است که مردن را دلسرد کنند اما از طرف خدا و مردم خدایی تو دهنی می خورند .

وی تصریح نمود گرانی ها و سخت ها هست ولی وقتی مساله اساس انقلاب پیش می آید مردم در صحنه حاضرند لذا دوستان باید امیدوار و دشمنان بدانند که انقلاب ماندگار و جاودانه است چرا که رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری مد ظله العالی  مردم را هدایت می کند .

ایشان گفت حضور مردم در انتخابات شبیه به حضور مردم در رفراندوم سال 58بود ولی دشمنان در صدد بودند که صحنه ای تلخ بعد از انتخابات ایجاد کنند که امروز هم شاهد فتنه ها در سوریه و لبنان هستیم اما در حال حاضر کار آمریکا به جایی رسیده که رئیس جمهورش باید شبانه به عراق بیاید .

امام جمعه کوهبنان ادامه دهد دشمنان همواره بدنبال جنگ روانی بودند و هستند تا مردم را نسبت به رای خودشان دلسرد کنند و بر طبل تقلب بکوبند و افرادی سست ایمان ،ریاست طلب و ..را حمایت کردند اما مردم آنان را کنار زدند .

وی تاکید کرد مسوولان باید قدر مردم را بدانند و در چهل سالگی انقلاب خدمات انقلاب در عرصه های مختلف را برای مردم بازگو کنند .

ارسال نظرات