فرمانده سپاه بوکان گفت: حماسه 9 دی دشمن را خوار و ذلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

 سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی  امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان عنوان کرد: حماسه بزرگ 9 دی یکی از روزهای فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که در آن اقشار مختلف مردم با سلایق متعدد سیاسی برای بیعت دوباره با نظام و ولایت به خیابان ها آمدند.

وی عنوان کرد: به واقع می‌توان حماسه 9 دی را نماد تجلی بصیرت مردمی دانست که در دشمن شناسی بی‌نظیر هستند.

وی خلق حماسه 9 دی را نشان دهنده عمق بصیرت مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با سلایق مختلف سیاسی دانست و افزود: فتنه 88 نتیجه سال‌ها برنامه ریزی دشمنان نظام و انقلاب بود که با حضور ماندگار مردم با بصیر کشور این فتنه مهار شد.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: مردم در 9 دی ماه 88 به خوبی توطئه فتنه‌گران برای سرنگونی انقلاب را با بصیرتی ماندگار در هم شکستند تا نشان دهند هنوز پای آرمان‌های خود ایستاده اند.

سرهنگ جمشیدی تصریح کرد: حماسه 9 دی دشمن را خوار و ذلیل کرد هرچند امروز هم باید بیشتر از گذشته مراقب نفوذ دشمنان باشیم زیرا آنان هیچ گاه از دشمنی خود با انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند و از هر فرصتی برای شکست انقلاب استفاده می کنند.

وی ادامه داد: امروز به واسطه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم و بصیرت و آگاهی ملت ایران روز به روز بر اقتدار، عظمت و عزت نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات