خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

حرکت انقلابی حماسه ۹ دی بیداری اسلامی را در منطقه و جهان طنین‌انداز کرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت انقلابی مردم ایران در حماسه ۹ دی بیداری اسلامی را در منطقه و جهان طنین انداز کرد، گفت:۹ دی حماسه‌ای بی بدیل بود.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

حرکت انقلابی حماسه ۹ دی بیداری اسلامی را در منطقه و جهان طنین‌انداز کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت (حماسه ۹ دی) در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگانی چون شیخ علی اکبر نهاوندی روحانی و عالم بزرگ جهان اسلام، شهید آیت الله حیدری اولین امام جمعه و همچنین اولین نماینده شهرستان نهاوند شهید آیت الله قدوسی اولین دادستان کشور و همچنین ۸۵۱ شهید سرافراز شهرستان نهاوند اظهار داشت: خانواده‌های شهدا همچون نگینی در جلسات و مراسم های مذهبی می‌درخشند .

وی افزود: مردم نهاوند به عنوان مدافعان نظام انقلاب امتحان خود را به خوبی پس دادند و از نمونه‌های آن می‌توان به حضور در جریان های قبل و بعد انقلاب اشاره کرد .

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فتنه عاشورای سال ۸۸ گفت: ما با آنهایی که در روز عاشورا به مردم عزادار اهانت کردند و بسیجیان و نیروهای انقلابی را مورد ضرب و شتم قرار دادند، قهریم .

وی با بیان اینکه حرکت انقلابی مردم ایران در حماسه ۹ دی بیداری اسلامی را در منطقه و جهان طنین انداز کرد، اظهار داشت : ۹ دی حماسه‌ای بی بدیل بود و تاریخ تک تک زنان و مردانی که در این حماسه حضور پیدا کردند و انقلاب را نجات دادند ثبت و ضبط کرده است.

انتهای پیام/       

 

ارسال نظرات