مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بینالود (طرقبه شاندیز):
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بینالود (طرقبه شاندیز)هشدار داد: مردم این را بدانند که فتنه تمام نشده و دشمن هر روز فتنه جدیدی را برای این مردم طرح ریزی می‌کند که با روشنگری باید جلو آن گرفته شود.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۱۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
حجت الاسلام اسماعیلی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن اشاره به اهمیت نهم دی ماه اظهار کرد: وقتی انسان به تاریخ نگاه می‌کند به خوبی درک می‌کند همواره و در همه زمان‌ها مؤمنین و افراد با بصیرت در مقابل جریان نفاق و استکبار ایستادگی کرده و پیروز شده اند، همچنان که در زمان پیامبر اکرم (ص) و امیرالمؤمنین نیز مالک اشتر و مسلمانان حضور داشتند.

وی افزود: لکن عده‌ای هم دستخوش تحریف شده اند و نظر خودشان را در برابر امام (ع) و رسول اکرم (ص) ترجیح دادند و همه این‌ها به خاطر نداشتن بصیرت واقعی است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه طرقبه شاندیز گفت: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند، در خودتان بصیرت و قدرت تحلیل ایجاد کنید و نگذارید که دشمن از بی بصیرتی و نا آگاهی ما استفاده کند و واقعیت‌ها را واژگونه در چشممان جلوه دهد.

وی افزود: در واقع روز نهم دی ماه روزی است که مردم با تحلیل درست تحلیل‌های غلط و باطل دشمن استکباری را در هم شکستند و میثاق خودشان را با امام، مقتدا و رهبر انقلاب اسلامی یادآور شدند.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: همه ما شاهد بودیم که یک سرباز همچون شهید حججی بزرگوار بصیرت اطاعت از امام را پیدا می‌کند چطور جان عزیز خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی کرده و در صحنه حاضر می‌شود.

وی افزود: مردم هم با ایمان و اعتقاد دینی و مذهبی نشان دادند که در لبیک به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حاضر هستند و در تمامی سطوح مرز‌های دفاع از ارزش‌ها نقش آفرین باشند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه طرقبه شاندیز گفت: آنچه که مسلم است این است که ما بایستی همواره بیدار و هوشیار بوده و توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن را بشناسیم و خنثی کنیم.

وی افزود: مردم این را بدانند که فتنه تمام نشده و دشمن هر روز فتنه جدیدی را برای این مردم طرح ریزی می‌کند که با روشنگری باید جلو آن گرفته شود.

حجت الاسلام اسماعیلی اظهار کرد: ما باید روحیه ایثار، شهادت و فداکاری را در بین نسل‌های جوان گسترش داده و آنان را در برابر دسیسه‌های دشمن خصوصا آمریکای جنایتکار بیمه کنیم و در برابر خدعه‌های فرهنگی و افکار باطل، ایشان را بیمه کنیم.

وی افزود: البته کسانی که در مسائل گوناگون دسترسی به اطلاعات دادند خوب می‌دانند که چه دامی برای کشور گسترانده اند، لذا در این زمینه روشنگری و بیان حقیقت لازم است که تبیین گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها