تحلیلگر مسایل سیاسی در جمع مردم تربت حیدریه:

تقلب رمز آشوب فتنه گران بود/در فتنه ۹۸ شاید پای به اصطلاح یک خودی در میان باشد/چهل سالگی انقلاب خواب را از چشم استکبار ربوده است

تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: در شرایطی که متبحرین انقلاب‌های مخملین در گرجستان، صربستان، اوکراین و یوگسلاوی موفق به انحراف و براندازی شده بودند در سال ۸۸ با کلید واژه تقلب در انتخابات این هدف را در ایران دنبال می‌کردند.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی  در همایش گرامیداشت نهم دیماه در جمع مردم تربت حیدریه اظهار کرد: دوران چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده که هر دهه این نظام و انقلاب با فتنه‌های بزرگ و پیچیده‌ای روبرو شده که تاکنون به لطف الهی و رهبری، ولی فقیه جامعه و حضور با بصیرت مردم خنثی شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۶۸ فتنه قائم مقامی آیت الله منتظری که بنوعی ایشان حاصل عمر امام راحل و شاگرد برجسته آیت الله بروجردی بودند با وجود اینکه شخص مهدی هاشمی از عوامل ضد انقلاب در بیت آیت الله نفوذ کرده بود به تدبیر امام خمینی (ره) خنثی شد.

خسروی حوادث کوی دانشگاه تهران در سال ۷۸ را دومین فتنه بزرگ انقلاب عنوان کرد و افزود: در حمله به کوی دانشگاه تهران و در شرایطی که این فتنه توسط دولت وقت اصلاحات مدیریت می‌شد و بار‌ها فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ درخواست مناظره با ریاست جمهوری اصلاحات در صدا و سیما رابا مستندات مطرح می‌کرد با تدابیر حکیمانه رهبری نیز خنثی شد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: تمام برنامه ریزی‌های دشمن بعد از حادثه کوی دانشگاه و طی یک دهه با فعالیت‌های دقیق و منسجم روی فتنه ۸۸ متمرکز شده بود که بهانه تقلب در انتخابات مردم را به خیابان‌ها کشانده و اصل نظام و انقلاب را زیر سئوال ببرند.

وی به عوامل این فتنه اشاره داشت و گفت: مهمترین عامل این فتنه بازی و سکوت برخی نخبگان و خواص بی بصیرت جامعه در میدان دشمن بود که هر چقدر رهبر انقلاب ندای این عمار را سر می‌دادند این خواص دچار حب دنیا و قدرت طلبی شده بودند و نقش پیاده نظام دشمن را ایفا کردند.

خسروی دومین دلیل وقوع فتنه را بی قانونی دانست و افزود: در شرایطی که ۳۰ سال در کشور انتخابات با دموکراسی بالا و بدون تنش برگزار می‌شد عده‌ای آمدند با بدعت گذاشتن در قانون قبل از انتخابات و طرح کمیته صیانت از آرا را مطرح کردند و اذهان مردم را هدفمند به سمت دیگری معطوف کردند

تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: این بی قانونی در ساعت ۱۱ شب روز انتخابات به اوج خود رسید و در شرایطی که مردم هنوز رای می‌دادند و نتیجه انتخابات باید توسط شورای نگهبان به وزارت کشور بعد از شمارش آرا اعلام شود، میر فتنه در تریبون‌ها حاضر شد و با توجه به رایی که در تهران آورده خود را از قبل برنده انتخابات معرفی کرد.

وی عدم تبعیت از، ولی فقیه جامعه را سومین عامل فتنه عنوان کرد و بیان داشت: در شرایطی که رهبری بار‌ها در جلسات خصوصی و عمومی اعلام کردند اگر کسی اعتراض و شکایتی دارد از مراجع قانونی پیگیری کند، اما این اتفاق رخ نداد، چون در اصل خودشان هم می‌دانستند که تقلب بهانه‌ای بیش نیست و امروز هم شاهد اعترافات نمایندگان فتنه در سال ۸۸ هستیم.

خسروی حماسه با شکوه و عزتمند نهم دیماه ۸۸ را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم تا متوجه شدند که تقلب در انتخابات بهانه است و عده‌ای به هیئت عزاداری و پرچم سیدالشهدا علیه السلام در عاشورای ۸۸ جسارت کردند صف خود را از فتنه گران جدا کردند و بدون اینکه عکس هیچ یک از نامزد‌ها را بدست بگیرند تنها با عکس رهبری و پرچم امام حسین (ع) حماسه تاریخی ۹ دی را برای کشور به ارمغان آوردند.

چهل سالگی انقلاب خواب را از چشم استکبار ربوده است

کارشناس مسایل سیاسی خاطر نشان کرد: در شرایطی که از ابتدای انقلاب دشمن هر روز با این عنوان که یک سال دیگر، دو سال دیگر، شش ماه دیگر کار نظام تمام است، اما به لطف الهی و تدابیر رهبری و حضور مردم این انقلاب چهل ساله شده و خواب را از چشم استکبار جهانی ربوده است.

در فتنه ۹۸ شاید پای به اصطلاح یک خودی در میان باشد

خسروی به هشدار‌های اخیر رهبری برای فتنه ۹۸ اشاره کرد و افزود: سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی است و با توجه به گرانی‌های اخیر که امیدواریم دولت آن را مدیریت کند ممکن است فتنه گران بر موج مطالبات مردمی سوار شوند و بازهم احتمال فتنه‌ای بزرگ می‌رود و خنثی سازی آن هوشیاری مردم و خواص را می‌طلبد.

وی درپایان بیان کرد: در این فتنه شاید به اصصلاح پای یک خودی و با شعار‌های فریبنده در میان باشد و هرکس فتنه ۸۸ را درک کرده باشد وارد این فتنه احتمالی نخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها