خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان الوند:

۹ دی روز بیعت با ولایت و رهبری

امام جمعه شهرستان الوند اذعان کرد: مردم در روز ۹ دی با ارمان های امام و رهبری بیعت می کنند واین روز نشانگر هوشیاری مردم می باشد.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۸۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهرستان الوند در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی به فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: در سال ۸۸ فتنه گران با لباس دین و پرچم سبز علوی برخواستند ولی متاسفانه پرچم سرخ سیدالشهداء را به آتش زدند.
وی با اشاره به اهداف فتنه گران بیان کرد: فتنه گران درتلاش بودند اسلام و انقلاب را ریشه کن کنند و اصل ولایت فقیه و نظام را براندازی کنندکه اهداف آنان با بصیرت مردم ناکام شدند.
این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص فتنه ۸۸ اظهار کرد: رهبری معظم فرموند در فتنه ۸۸ به بعضی از دوستان قرائن و شواهد را نشان دادم، حداقل از ده ، پانزده سال قبل برنامه ریزی وجود داشته است در حقیقت از بعد رحلت امام برنامه ریزی وجود داشته است.
مهدوی افزود: فتنه گران باهدف تسخیر ایران در سال ۸۸ پرچم سبز را برعلیه ولایت برافراشتند و خیلی در این زمینه تلاش کردند که نظام جمهوری اسلامی را براندازی کنند ولی موفق نشدند.
امام جمعه الوند خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی افراد و علمای داشته ایم که سه جلد کتاب در خصوص ولایت نوشتند ولی تابع ولایت نبودند و از رهبری تبعیت نکردند.
* مدیران و مسئولان انقلابی
این‌مسئول با اشاره به انقلابی بودن مسئولان و مدیران اذعان کرد: باید مدیران و مسئولان انقلابی و لایق داشته باشیم و این مدیران و نمایندگان انقلابی باید با آگاهی و بصیرت مردم انتخاب شوند.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولان نمایندگان ما انقلابی نیستند که انقلابی بودن مهم ترین شاخصه های نماینده و مسئول می باشد.
مهدوی با اشاره به عملکرد مجلس اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید انقلابی عمل کنند و با تمام ظرفیت خود در برابر امریکا و اروپا ایستادگی کنند و در راستای پیشرفت انقلاب و ملت تلاش کنند.
امام جمعه الوند ضمن تقدیر از مسئولان قوه قضائیه تشریح کرد: باید از عملکرد قوه قضائیه نسبت به برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تقدیر کنیم.
* اسیب شناسی رهبری؛ اقتصاد مقاومتی
این مسئول با اشاره به درایت و تدبیر بی نظیر رهبری معظم به نوشته مجله تایمز اشاره کرد و گفت: در مجله تایمز به علم و درایت رهبری اشاره کردند و نوشته که رهبر ۷۸ ساله ایران ۲۸ سال کشوری را در پر تلاطم ترین طوفان ها جوری رهبری می کند که امن ترین کشور خاورمیانه باشد؛ رهبری ایران در سخنرانی یک ساعته جامعه خویش را آسیب شناسی کرده و نقاط ضعف و قوت را با ساده ترین کلمات به مردم می فهماند.
وی اذعان کرد: تحریم های اقتصادی و توطئه های اقتصادی دشمنان همچنان ادامه دارد و مردم ایران باید با حمایت از کالای ایرانی و عبور موفق از مسیر اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم ها مقاومت کنند.
مهدوی افزود: رهبری معظم در ۵ سال گذشته براقتصاد مقادومتی بسیار تاکید داشته اند مردم و مسئولان باید طبق فرمایشات رهبری در راستای تحقق این هدف والا و عبور از سختی ها و رسیدن به خودکفایی در این راه قدم بردارند.
امام جمعه الوند در خاتمه متذکر شد: مردم در ۹ دی با آرمان های امام و رهبری بیعت می کنند و این روز نشانگر بصیرت و آگاهی مردم و امت می باشد.
3001/ پ ۳۰/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها