قائم مقام کارخانه قند ارومیه با حضور در بین دانش آموزان مدرسه مرضیه ارومیه گفت: مسئولان باید در راستای حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از قاچاق اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۶۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، بهمن عبدی قائم مقام کارخانه قند ارومیه در راستای «طرح ایران یار" بسیج کارگری پیش از ظهر امروز در مدرسه مرضیه ارومیه حضور یافته و با دانش آموزان در حمایت از کالای ایرانی و چگونگی تولیدات این کارخانه به گفتگو پرداختند.

بهمن عبدی گفت: امروز باید به تولید ملی بها داده شده و در کنترل کالای قاچاق اهتمام داشته باشیم، اصل اول انقلاب برای حفظ داشته ها و توانمندی ها در راستای آبادانی کشور بوده است.

وی با اشاره به شعار سال افزود: در راستای تحقق این شعار دو وظیفه وجود دارد که بر عهده مسئولان و مردم است که مسئولان باید از ورود کالاهای مشابه تولید داخلی جلوگیری کرده و از قاچاق نیز جلوگیری کنند همچنین مردم نیز در حمایت از کالای ایرانی و تولید کننده اهتمام داشته باشند. قائم مقام کارخانه قند ارومیه، تاکیدکرد: تولید یک کالا از یک ایده شکل گرفته و ادامه پیدا می کند البته حمایت از این ایده نیز مراحل طولانی مختص خود را دارد.

قائم مقام کارخانه قند ارومیه ادامه داد: امروز اشتغال یکی از مهم ترین مباحث مطرحی در جامعه است چرا که با افزایش اشتغال شاهد افزایش امنیت روانی و مادی در جامعه خواهیم بود.وی، با اشاره به تولید و مصرف کالای ایرانی بیان کرد: تولید کالای ایرانی امری آسان نبوده چرا که افرادی خواسته یا ناحواسته سد ها و موانعی سر راه تولید قرار می دهند و کشور های حاشیه بر مسئله خام فروشی تاکید کرده و در حال تزریق ناامیدی جهت تولید کالای ایرانی است.

قائم مقام کارخانه قند ارومیه، خاطرنشان کرد: استقبال از کالای خارجی بدون شک افزایش بیکاری در کشور و اشتغال در کشور های مبدا را در پی دارد دشمنان درصدد هستند تا جوانان از پیگیری طرح و ایده های خود خودداری کنند.

وی، تصریح کرد: دشمنان دیگر در صدد اشغال یک کشور با استفاده از توپ و تفنگ نیستند بلکه با استفاده از فضای مجازی و عملیات روانی در صدد تاثیرگذاری برروی جوانان بر می آیند.عبدی، ابراز کرد: امروز برده داری نوین در جهان حاکم بوده و دشمن به گونه ای تزریق کرده است که شغلی وجود نداشته و باید برای جستجوی آرزوها و ایده های خود به خارج از کشور رقته و پیگیر رویاهای خود باشند.وی، تاکیدکرد: هرفردی باید دین خود را در راستای ساخت ایران و مملکت ادا کند چرا که سال های زیادی با بودجه عمومی اقدام به تحصیل کرده ایم.

قائم مقام کارخانه قند ارومیه خاطرنشان کرد: از موانع پیشرفت در داخل کشور خام فروشی است  که با تفکر های جدید و دانش های جدید می توانیم با موادخام موادی، با ارزش افزوده بالا تولید کرده و دشمن را در خصوص این تهاجم مایوس کنیم.

 قائم‌مقام کارخانه قند ارومیه، اذعان داشت: جمهوری اسلامی با زمینه هایی که دارد بسیار مطلوب تر از کشورهای خارجی و بزرگ است چراکه درداخل کشور زمینه های کارآفرینی و ایجاد کسب و کار بسیار آسان تر است.وی، تاکید کرد: از سال ۱۳۲۹‌که کارخانه قند راه اندازی شده بود و تا سال ۱۳۷۹‌این کارخانه کمبود ظرفیت داشته اما افزایش نداشته است اما با سرمایه گذاری های انجام شده در این کارخانه از جوانان تحصیل کرده آغاز به توسعه کرده و از ۷۰۰ تن به میزان ۹ برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات