سید محمدکاظم مدرس یزدی، رئیس حوزه علمیه و امام جمعه بخش مرکزی یزد در جمع پرشور مردم ولایت مدار خارگ گفت: بعضی از ایام سال به یوم الله معروف شده اند و 9 دی ماه نیز یکی ازاین ایام است.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، بزرگداشت حماسه 9 دی در جزیره خارگ با حضور امام جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات و شرکت ها و بسیجی ها در مسجد ولی عصر(عج) برگزار شد. مهمان ویژه و سخنران این مراسم رئیس حوزه علمیه و امام جمعه شهر یزد بود.

برگزاری بزرگداشت حماسه 9 دی در جزیره خارگ

این مراسم با خوش آمد گویی امام جمعه جزیره خارگ شروع و در ادامه مردم بر علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند و مانند 9 دی سال 88 اعلام همبستگی و اتحاد و ولایت مداری خود را بیان کردند.

در ادامه امام جمعه یزد به ایراد سخنرانی و روشنگری پرداختند. ایشان یکی از نشانه های انقلابی گری را سر ناسازگاری داشتن و سر تسلیم در مقابل کفر و استکبارفرود نیاوردن ،دانستند ایشام امام(ره) و مقام معظم رهبری را الگوی کامل این مقوله دانستند که در هیچ زمان وهیچ سخنرانی در مقابل استکبار کرنش نشان ندادندو همیشه از جایگاه قدرت و عزت در مقابل آنها صحبت کردند.

ایشان بیان کردند که امنیت حال حاضر ما بدلیل ایستادگی و حضور در مقابل استکبار در جبهه های مقاومت سوریه عراق و لبنان دانستند و گفتند که ما بدلیل همین ایستادگی به مقام آقای منطقه تبدیل شدیم که آمریکا از دست ما فرار می کند.

سید محمد کاظم مدرس یزدی دلایل پاسداشت 9 دی را اینگونه بیان کردند:چون فتنه ها دائم در حال شکل گیری و تغییر چهره است و دشمن تحمل این انقلاب و استقلال را ندارد، در راه انقلاب موانعی قرار خواهد داد تا شاید آن را از راه منحرف یا براندازی کند . در سال 88 فتنه سبز را ایجاد کردند که اگر در هرجای دیگر جهان انجام می شد قطع یقین باعث براندازی آن نظام می شد ولی با رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) و بصیرت مردم ولایت مدار این فتنه کاری از پیش نبرد. در این حادثه مردم چون دیدند دارد سرمایه هایشان مورد تهاجم و تاخت تاز قرار می گیرد بصورت خودجوش وارد صحنه شدند و واقعه 9 دی را رقم زدند.

امام جمعه یزد در ادامه این روشنگری پیام تجمع 9 دی را اولاً: اعلام ولایت مداری در مقابل رهبری ثانیاً: پیامی به مسولان کشوری که ما سرباز ولایتم و شما نیز باید مطیع و گوش به فرمان ولایت فقیه باشید و ثالثاً: تنها را پیروزی بصیرت هوشیاری و مقاومت در مقابل دشمن دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها