خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در سپاه، فتنه دهه ۹۰ دشمنان را جنگ روانی، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی دانست.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در جمع باشکوه مردم شیراز که به مناسبت یوم‌الله 9 دی در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) گردهم آمده بودند، فتنه دهه ۹۰ دشمنان را جنگ روانی، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی دانست و تصریح کرد: دشمنان می خواهند اراده مردم ایران بشکند، می خواهند انقلاب را به دست مردم بشکنند و ما باید در برابر این فتنه هوشیار باشیم، در حکومت امام علی نیز سپاه را در مقابل علی گذاشتند و امروز نیز می خواهند از این حربه استفاده کنند.

وی با اظهار اینکه دشمن سعی دارد با تغییر ذائقه فرهنگی جوانان و تغییر ذائقه سیاسی برخی از مسئولان آنها را وارد جبهه خود کند تصریح کرد: امروز باید در کنار مطالبه حقوق و قدرشناسی، مراقبت نفوذ دشمن باشیم و نگذاریم مطالبات و نقدهای ما را به حاشیه ببرند، باید از اصول ماندگاری انقلاب صیانت کرد.

فتنه دهه ۹۰ دشمنان جنگ روانی، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی است

حاجی‌صادقی حضور مردم بعد از یک دهه از فتنه در ۹ دی نشان از مقاومت و ایستادگی دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی تجلی اسلام ناب محمدی است و پیام آن آماده سازی برای نهضت ظهور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به روزهای تاریخ ساز ایران اسلامی و تاریخ سازی عاشورای حسینی اظهار داشت: روز ۹ دی یکی از این تاریخ های سرنوشت های ساز است و همچنین خطبه های مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد از دیگر روزهای تاریخ ساز بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران روز ۹ دی را حماسه ای در خور انقلاب خواند و بیان کرد: اسلام فقط آشتی نیست و همانقدر که از تولی صحبت می کند به تبری و مبارزه به طاغوت نیز اهمیت می دهد.

فتنه دهه ۹۰ دشمنان جنگ روانی، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی است

وی با بیان اینکه اسلام آمریکایی اجازه نمی دهد با شرک مبارزه کرد، اظهار کرد: اسلام آمریکایی نمی گذارد از مبارزه با ظلم، شرک و تبری از دشمنان گفت، ۹ دی تجلی آیات و تبیین تولی و تبری بود.

حاجی صادقی افزود: ۹ دی لطف الهی بود که تهدید، فتنه و حمله چراغ خاموش دشمن را به نفع اسلام تمام کرد، باید به رمز موفقیت انقلاب توجه کرد، دشمنان نمی خواهند که ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیریم چرا که برای اولین بار یک نظام ولایی ۴۰ ساله شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب  را نجات از سلطه استکبار و تحت ولایت الهی قرار گرفتن خواند و عنوان کرد: ۴۰ ساله شدن انقلاب به برکت حماسه هایی مانند ۹ دی و حضور و حمایت مردم است.

فتنه دهه ۹۰ دشمنان جنگ روانی، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی است

وی با بیان اینکه مومن واقعی ۲ استقامت دارد، گفت: یکی استقامت فکری که در فتنه ۸۸ دشمن خواص را زد تا بین امت و ولایت فاصله ایجاد کند اما نمی دانست که مردم و رهبری ایران متفاوت هستند و گرفتار شک و شبهه نمی شوند، شبهاتی که خواص را لرزاند، مردم را نلرزاند.

حاجی صادقی با اشاره به فتنه ها و شبهات صدر اسلام و آیات الهی در مورد نشانه مومنان واقعی، بیان کرد: ۹ دی تجلی آیات الهی بود، تمام دشمنان اسلام در طراحی ۱۰ ساله می خواستند سفره انقلاب را جمع کنند اما مردم اجازه ندادند.

فتنه دهه ۹۰ دشمنان جنگ روانی، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به نگارش کتاب ۹ جلدی فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: در سال ۸۴ در سخنرانی ها، دولتمردان آمریکا از جنبش سبز حرف زدند، سال ۸۸ درگیری ۲ حزب سیاسی نبود بلکه فتنه بزرگ بود.

وی متذکر شد: ۹ دی پیروزی در جهاد اکبر بود، ۹ دی روز تجلی ماندگاری انقلاب بود، مهم ترین درخواست مقام معظم رهبری ماندگاری انقلاب و عناصر آن است، در خنثی کردن فتنه جدید دشمن باید از ۹ دی مدد بگیریم.

حاجی صادقی یادآور کرد: بصیرت افزایی همگام با صبر و مهدویت از دستاوردهای انقلاب است، مردم ثابت کردند امام حسین (ع) خط قرمز ماست و این را مردم در ۹ دی به صورت عملی نشان دادند.

فتنه دهه ۹۰ دشمنان جنگ روانی، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ۹ دی صف بندی گروه ولایتمدار در مقابل جبهه دشمن بود، گفت: ثبات مردم، خشم انقلابی مردم و بصیرت مردم بزرگترین نقشه دشمن را در ۹ دی خنثی کرد.

وی اظهار کرد: ۹ دی پیام های زیادی داشت، پیام مردم به رهبر و حمایت هم جانبه از ولایت فقیه بود، پیام رهبری به مردم ایستادگی بود، پیام 9 دی به دشمن این بود که در مقابل فشارها مجبور به سازش نمی شویم و پیام مقاومت بود، پیام آن به مسئولان این بود که از شما انتظار ولایتمداری داریم، انتظار عمل به دستورات ولایت فقیه را داریم نه نظریه پردازی، از شما انتظار داریم از این فرصت الهی به عنوان سربازان ولایت خدمت کنید و همچنین قدر مردم را بدانید و عظمت آنها را درک کنید و این امانات الهی را طعمه قرار ندهید.

حاجی صادقی تأکید کرد: مردم انتظار خدمت واقعی را دارند بنابراین مسئولان از دشمنان نهراسند چرا که خدا و امام زمان (عج) در کنار ما است، کنار آمدن با دشمن با فرهنگ انقلاب و پیام ۹ دی سازگار نیست.

فتنه دهه ۹۰ دشمنان جنگ روانی، فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه هر حکومتی در مقابل دشمن کوتاه آمده هزینه های سازشش بیشتر بوده، عنوان کرد: تا استقامت و روحیه عاشورایی است، انقلاب نیز است، با افتخار فتنه های گذشته در دهه مختلف را خنثی کردید اما بدانید دشمن فتنه های دیگری دارد چرا ماندگاری انقلاب اسلامی را مرگ خود می داند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها