نهم دی، نماد ولایتمداری، عزّت و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که ملت ایران همیشه زنده است و پشت سر ولایت فقیه قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۵۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

خبرگزاری بسیج- یونس باقرزاده: "حماسه 9 دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که در خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند" این ها بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در توصیف نهم دی است.

نهم دی سال 88 یادآور راهپیمایی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در اعلام برائت از ساختار شکنان جامعه و پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری بود که به بهانه تقلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند بسیار روشن و واضح است که دشمنان در آن ایام ماه‌ها تبلیغات سنگین و طراحی گسترده ای علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام دادند و ملت با بصیرت ما احساس کردند که حاکمیت و نظام‌شان در معرض خطر و تهدید قرار گرفته و صرفنظر از سلایق سیاسی در کنار یکدیگر مانند امتی واحد از ارزش ها و اصول انقلابی‌شان دفاع کردند و با حضوری کم‌نظیر، وحدت و انسجام خود را به رخ بدخواهان این ملت کشیدند.

نهم دی، نماد ولایتمداری، عزّت و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که ملت ایران همیشه زنده است و پشت سر ولایت فقیه قرار دارد و هر زمان لازم باشد حضور خود را در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی اعلام خواهد کرد.

اما درباره فتنه 88 به گونه‌های مختلفی می‌توان نظر داد و به گونه‌های مختلفی هم از آن یاد می‌شود نشانه‌ها و واقعیت‌هایی وجود دارند که این گزاره را رد می‌کنند. مهم‌ترین نشانه‌ها این است که امروز هم بعضی از مطالبات دین‌ستیزانه فتنه‌گران دنبال و تعقیب می‌شود و از این رو درست‌تر این است که بگوئیم فتنه 88 شکست خورد و فتنه‌گران هم اگر چه نتوانستند به اهداف خود در کف خیابان دست پیدا کنند اما مدیریت بیرونی فتنه از تعقیب آن اهداف در شکل و روش‌های دیگر مأیوس نشده و هنوز آن را دنبال می‌نماید.فتنه 88 با عنایت الهی، هدایت های مقام معظم رهبری، بصیرت همیشگی ملت ایران و بویژه نیروهای دلاور بسیجی و جان برکفان انقلاب اسلامی این توطئه بزرگ خنثی شد تا برگ زرینی دیگر که بیانگر شور و شعور ملتی انقلابی و شهید پرور است، ثبت شود.

ارسال نظرات